Evenimentele celei de-a sasea editii a Festivalului Internetics s-au incheiat cu Gala de premiere. Incepand cu editia de anul acesta, Internetics a devenit un festival specializat, impartit in trei competitii distincte, Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic.
Desi s-a inregistrat un numar record de participanti (peste 400 de inscrieri), exigentele internationale ale juriului au facut ca anul acesta sa existe sectiuni fara castigatori sau nominalizati, subliniaza organizatorii Millenium Communications, citati de www.SMARTfinancial.ro. Decizia juriului de a nu premia niciun magazin electronic a fost contestata de mai multi participanti, considerandu-se neoportuna aceasta alegere, in conditiile in care e-commerce-ul a fost foarte bine reprezentat si avea o sectiune speciala.
In cadrul competitiei Web Promo, agentia Webstyler a fost desemnata Web Agentia Anului, pe baza punctelor obtinute de lucrarile inscrise in aceasta competitie. De altfel, Web Promo s-a dovedit a fi cea mai atractiva competitie din concurs, numarand peste 200 de inscrieri.
"Internetics 2006 a ridicat intr-o mare masura standardele Internetului romanesc. A fost anul cu cele mai bune lucrari, cu un juriu orientat mai mult spre strategie si comunicare si cu cea mai buna structurare a sectiunilor de pana acum. Suntem cea mai buna agentie de comunicare online din Romania pentru ca oferim toate serviciile de comunicare si dezvoltare pe Internet, pentru ca avem un portofoliu de clienti care inteleg ce inseamna comunicarea web si mai ales pentru ca avem o echipa care a facut lucruri exceptionale in ultimul an", a declarat Bogdan Nitu, General Manager & Strategy Director in Webstyler.
Trofeele Platinum Icon, acordate lucrarilor exceptionale inscrise in competitiile Web Space si Web Graphic au revenit lucrarilor www.protv.ro, www.mami.ro, respectiv www.romautentic.ro.
"200% - Cam atat a fost randamentul nostru la Internetics. Adica am inscris o lucrare (protv.ro) si am luat doua premii (Webspace – sectiunea Media si Platinium Icon in competita Webspace). Am vrut sa demonstram ca suntem web-developeri buni (prin web-developeri intelegand abordare strategica a temei, super-skills in programare si design focusat pe uzabilitate). Sper ca premiul pentru Best Practices sa demostreze asta", declara Catalin Tenita, Managing Partner TreeWorks.
"Sanoma Hearst se bucura ca industria online din Romania a recunoscut calitatea proiectelor Internet dezvoltate de companie. Sanoma Hearst doreste sa transpuna succesul pe care-l are cu publicatii ca National Geographic, Cosmopolitan, FHM, Story si in mediul online, asa cum a facut-o deja in alte tari", Adina Vasilescu, Digital Publisher Sanoma Hearst.
Lucrarea www.romautentic.ro este castigatoarea trofeul Platinum Icon a competitiei Web Graphic, competitie in cadrul careia s-au premiat concepte creative puternice, executii consistente si aplicatii tehnice sofisticate cu aplicabilitate in spatiul virtual.
"Ce inseamna aceste premii pentru MRM Partners? Inseamna pozitionarea perfecta: confirmarea creativitatii prin Platinum Icon si Internetics Gold Icon la Visual Desing si a eficientei prin trofeul Web Promo - produse de consum rapid. Inseamna startul perfect, intr-un domeniu inca in pionierat. Prin site-ul www.romautentic.ro am reusit sa spargem tiparul creativitatii pe Internet. Inseamna o provocare atat pentru noi cat si pentru restul agentiilor din bransa", declara echipa MRM Partners, realizatorii lucrarii premiate.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.