transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 05-11-2006

Interviu - Doru Panaitescu, despre ARBOcontext si publicitatea online

Interviu - Doru Panaitescu, despre ARBOcontext si publicitatea online

Recent lansat oficial pe piata romaneasca, serviciul de publicitate contextuala de la ARBOmedia va aduce o noua solutie advertiserilor din Romania. De aceasta data, targetul principal este e-commerce-ul, spune Doru Panaitescu, Online Sales Director ARBOmedia, care vorbeste pentru ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro atat despre ARBOcontext, cat si despre piata de publicitate online in general.

SMARTfinancial.ro: ARBOmedia a lansat ARBOcontext, in primul rand de ce un nou brand pentru publicitatea online?

Doru Panaitescu: Este un produs separat pentru o piata separata. Principalii clienti vor fi SOHO - advertiserii mici care doresc rezultate concrete, imediate, convertibile in vanzari direct pe site. Magazinele online sunt principalii advertiseri interesati de acest produs.

SMARTfinancial.ro: Cand vine vorba despre publicitatea prin text, majoritatea se gandeste la Neogen si Google.

Care ar fi, concret, diferentele pe care le propune ARBOcontext?

Doru Panaitescu: Ar fi mai multe. In primul rand, este vorba de reclama contextuala pe site-uri de calitate cu continut romanesc si cu audiente despre care avem date. Nici Neogen si nici Google nu au date demografice in detaliu asa cum avem noi pe intreaga retea. Daca analizam cu atentie serviciul nostru, nu este comparabil cu niciunul din cele doua: plata in sistemul ARBocontext este variabila in functie de rata de click. Cu cat rata de click e mai mare, cu atat pretul platit pe click e mai mic. Lucru care nu exista in sistemul Neogen. In plus, reclama se afiseaza prin adserver in lipsa bannerelor platite. Este un serviciu suplimentar care optimizeaza incarcarea cu publicitate a site-urilor pe care le reprezentam. De aceea advertiserii vor dori sa aiba publicitate contextuala "pe alese", adica sa afiseze contextual pe site-uri precum hotnews.ro, evz.ro, softpedia.com si altele.

SMARTfinancial.ro: Sunt un magazin online, pe scurt ce imi propune ARBOcontext?

Doru Panaitescu: Iti propune sa faci reclama contextuala pe site-uri romanesti de calitate printr-un sistem ce incurajeaza ratele mari de click, cu preturi mai mici decat cele din retelele similare.

SMARTfinancial.ro: Companiile mari pot avea acces la ARBOcontext? Ce le spuneti agentiilor de media buying despre acest nou serviciu si ce le recomandati in materie de publicitate, in prezent?

Doru Panaitescu: Acest serviciu este gandit in special pentru advertiserii mici. Banii nu au miros evident, doar ca agentiile trebuie sa isi gestioneze singure campaniile. In plus, acest serviciu este preplatit, lucru primit nu foarte bine de catre marii advertiseri reprezentati de agentii.

SMARTfinancial.ro: Cat de scump este acest serviciu, concret?

Doru Panaitescu: Este cat de scump vrei tu sa fie sa fii sigur ca iti afisezi reclama. Concret: dupa primele cinci clickuri care costa 1 RON per click, sistemul masoara automat rata de click si incepe sa coboare sau sa urce pretul, dupa caz. Daca pretul limita stabilit de client e mai mic decat cel calculat, reclama nu se afiseaza. Daca rata de click e buna, pretul scade automat. O campanie cu rate de click mare (3-4%) poate insemna pret pe click chiar si de 0,05 RON.

SMARTfinancial.ro: Nu exista riscul ca unele companii medii si mari care in trecut erau clienti ARBOmedia sa prefere mai mult ARBOcontext?

Doru Panaitescu: Riscul de canibalizare este redus, datorita specificitatii reclamei de tip text. Nu credem ca influenta va fi semnificativa, desi anumiti advertiseri vor dori o componenta tactica de tip contextual in mixul lor de comunicare online.

SMARTfinancial.ro: Atat timp cat targetul principal este e-commerce-ul, vedeti o posibila colaborare cu DotCommerce sau/si Gecad ePayment?

Doru Panaitescu: Sigur ca vedem. Ei fiind principalii furnizori de servicii pentru magazinele online, colaborarea cu ei poate fi foarte fructuoasa, cu beneficii de ambele parti.

SMARTfinancial.ro: In 2007, ce procent din totalul volumul de publicitate din ARBOmedia ar putea sa fie generat de ARBOcontext?

Doru Panaitescu: Depinde. Atat de noi (echipa ARBOmedia), cat si de piata. Nu vreau sa dau pronosticuri, dar cred ca incepand cu 2008 acest serviciu va avea o pondere semnificativa in incasarile din publicitatea online.

SMARTfinancial.ro: Dupa aceasta lansare si dupa miscarile din piata de publicitate online din vara-toamna 2006, cat estimeaza ARBOmedia volumul total al pietei in 2007?

 

Doru Panaitescu: Opinia mea personala - 8-9 milioane Euro.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar