transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-08-2006

Lovemarks in Romania: Mini Cooper, Nike, Zara, Yahoo Mail, Red Bull

Lovemarks in Romania: Mini Cooper, Nike, Zara, Yahoo Mail, Red Bull

La nivel international, brandurile se reinventeaza, incearca sa gaseasca noi modalitati de a se prezenta în fata consumatorului si de a-si comunica mesajul fata de acestia. "Am incercat sa urmarim tendintele si sa le ridicam la aceleasi standarde", au spus oficialii BMG, cei ce au lansat si in Romania cartea "Lovemarks.Viitorul dincolo de branduri", de Kevin Roberts.

In data de 8 iunie 2006, bestsellerul international a ajuns si în România, lansat de Business Media Group în cadrul forumului de marketing, comunicare si vânzari Strategic. Cartea a participat la Bookfest si a intrat în librarii prin momentul "Five o’Clock Tea" organizat la Carturesti.

O evolutie la fel de interesanta, dar mai neasteptata, a cunoscut-o conceptul de lovemark. Initial a fost actiunea de a pregati terenul pentru lansarea cartii prin platforma www.lovemarks.ro. Publicul a prins spiritul lovemarks si, in scurt timp, pe site au fost inscrise si sustinute nu mai putin de 138 de branduri de suflet si 255 de comentarii. Cele mai iubite branduri au fost votate de consumatori: Mini Cooper, Nike, Zara, Yahoo Mail, Red Bull, BMW, Nutline, Breitling, Campaign si Canon.



"Comunicarea a mers mai mult de atat. In scurt timp pe forumuri au aparut discutii si îndemnuri pentru a înscrie în concurs diverse branduri, iar pe bloguri au fost lansate discutii despre conceptul lovemarks si despre ce reprezinta pentru fiecare un brand de suflet. Deja publicul a înteles ca absenta unui brand va fi rapid înlocuita de un altul, dar absenta unui lovemark va genera proteste pentru golul generat", au explicat oficialii BMG.

Bestsellerul international "Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri" scrisa de Kevin Roberts, CEO, Saatchi&Saatchi, face parte din divizia de carti de afaceri BizBooks a Business Media Group. Business Media Group este un grup de media independent cu o activitate de peste 10 ani si un furnizor major de informatie pentru comunitatea de afaceri din Romania.

Portofoliul sau include doua divizii de publicatii - Publicatii de afaceri (din care fac parte Biz, Business Review, Campaign si BusinessWeek Romania) si Publicatii de Lifestyle (ce include editiile locale ale publicatiilor internationale Stuff si Autocar) - si o Divizie Evenimente (care include tradeshow-ul Zilele Biz, forumul Strategic, seria BizAcademy si altele).

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar