transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 05-04-2007

Olimpiadele Comunicarii 2007 se promoveaza prin campanie Leo Burnett

Olimpiadele Comunicarii 2007 se promoveaza prin campanie Leo Burnett

Campania de advertising pentru inscrierea la cea de a saptea editie a Olimpiadelor Comunicarii a fost realizata de agentia Leo Burnett, se precizeaza intr-un comunicat trimis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Conceptul creat de Leo Burnett este complet atipic pentru o campanie de promovare a inscrierilor intr-o competitie. Respectiv, potentialilor participanti li se transmite mesajul "Protejeaza sanatatea mintala a juriului; gandeste-te de 2 ori inainte sa te inscrii".

Campania urmareste sa ii descurajeze pe tinerii care se inscriu la Olimpiadele Comunicarii doar pentru ca au auzit ca e "la moda" sa lucrezi in Advertising sau in Relatii Publice. In schimb, organizatorii spera ca prin intermediul ei sa ii atraga pe cei mai buni dintre tinerii care au dus pasiunea pentru comunicare dincolo de hobby si care sunt gata sa lucreze cu succes intr-o agentie sau intr-un departament de comunicare.

In spotul radio, Razvan Matasel, Deputy Managing Director and Head of Planning la Leo Burnett povesteste cum a fost rapit de niste "omuleti mici si verzi". In spoturile virale, Razvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania, se cearta cu vanzatorii de legume din piata, intrebandu-i cat costa "hanoracul".

Bogdan Naumovici, Regional Creative Director Leo Burnett, incearca sa convinga un "miel" sa zboare, iar Mihai Coliban, Creative Director ACME Industries indeplineste dorintele trecatorilor, atingandu-i cu o "bagheta magica". Doua executii pentru print, Creionul si Paharul, vin sa completeze campania.



Intrebat daca membrii Juriului chiar s-au ales in anii trecuti cu probleme de sanatate mintala in urma participarii la Olimpiade, Razvan Matasel raspunde: "E vorba desigur de o exagerare intentionata. Asta nu scade insa importanta mesajului pe care ne-am propus sa-l transmitem. Respectiv ca, pentru a se angaja in comunicare, un tanar trebuie in primul rand sa investeasca mult in studiul pe cont propriu. Ca e nevoie de multa munca. De aceea ii sfatuiesc pe cei care isi propun sa se inscrie la Olimpiadele Comunicarii sa treaca dincolo de "am o idee geniala de spot" sau "eu sunt potrivit sa fac PR pentru ca sunt o persoana sociabila".

Executiile pot fi vazute pe site-ul Olimpiadelor Comunicarii, la adresa www.olimpiadelecomunicarii.ro/campanie.html. Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania Olimpiadelor Comunicarii este formata din Emilian Arsenoaiei (Creative Director), Theodor Sandu (Art Director), Corina Bacanu (Copywriter), Razvan Matasel (Head Of Planning), Raluca Borascu (Stategic Planner), Ioana Stirbulescu (Brand Comm Executive), Mihai Stanescu (AV Production Manager), Tudor Cuciuc (Photorapher) si Laura Georgescu-Baron (A/V Production Director).

Olimpiadele Comunicarii este un proiect realizat cu sprijinul financiar al Tuborg Romania, BRD Groupe Societe Generale, Ozone Laboratories, Leo Burnett Romania, ABN AMRO Bank si Media Image Group.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar