transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro

Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud

« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-02-2010

Orange lanseaza site-ul de review-uri pentru produsele din magazinul online

Orange lanseaza site-ul de review-uri pentru produsele din magazinul online După campania de feedback în rândul utilizatorilor, care a generat dezvoltări importante în magazinul online, Orange încurajează acum utilizatorii să îşi împărtăşească opiniile despre produsele oferite în cadrul acestuia. Prin intermediul site-ului www.orange.ro/reviews, utilizatorii au posibilitatea să publice review-uri despre diferite modele de telefoane şi laptopuri, să le citească pe cele publicate de alţi utilizatori, să le voteze pe cele mai interesante, să pună întrebări şi să primească răspunsuri de la experţii Orange şi să caute diverse informaţii despre produsele care îi interesează.

Review-urile de produs şi comentariile pot fi consultate atât pe site-ul dedicat, cât şi în dreptul fiecărui produs din magazinul online.

Prezentarea produselor din magazinul online va include şi lista accesoriilor compatibile cu acestea. De asemenea, pe pagina fiecărui produs este disponibil butonul de „share” către canalele de socializare Yahoo Messenger, Facebook, Twitter, De.li.cious şi My Space, pe care utilizatorii site-ului îl pot activa pentru a-şi anunţa prietenii de apariţia unui produs nou sau de publicarea unei informaţii utile. Site-ul va găzdui inclusiv prezentări ale unor produse care urmează să fie lansate de către Orange.

Site-ul de review-uri este un instrument care va permite utilizatorilor să ia cea mai bună decizie de cumpărare în funcţie de recomandările făcute de alţi utilizatori, dar şi de experţii Orange care îşi vor publica opiniile despre produse şi vor răspunde la întrebări.

Pentru a-i recompensa pe utilizatorii cu cele mai multe review-uri şi comentarii, Orange le va oferi vouchere de reducere la cumpărarea de servicii şi produse din magazinul online, pe baza unui sistem de punctare a activităţii lor pe site. În funcţie de numărul de puncte acumulate, utilizatorii se pot situa pe unul dintre următoarele niveluri: junior, stagiar, senior sau specialist. În funcţie de nivelul atins, aceştia îşi pot revendica voucherele de reducere.

Cei care ajung la nivelul junior pot solicita un voucher de cumpărături de 5 euro (TVA inclus), nivelul stagiar - 10 euro (TVA inclus), nivelul senior - 50 de euro (TVA inclus) şi nivelul specialist - 100 de euro (TVA inclus). Numărul de vouchere disponibile pentru fiecare nivel este anunţat pe site la începutul fiecărei săptămâni.

"Prin lansarea aplicaţiei de review-uri de produse ne dorim să încurajăm în continuare interacţiunea directă între vizitatorii şi utilizatorii magazinului online şi să îmbunătăţim experienţa clienţilor noştri. Feedbackul oferit de cei care au testat deja anumite produse va avea o contribuţie majoră în procesul de documentare pe care îl parcurg clienţii înainte de a cumpăra online”, a declarat Robert Anghel, Online Marketing Manager Orange România.
.