transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-11-2006

Orange si Vodafone - promovare chiar si fara mentionarea brandului

Orange si Vodafone - promovare chiar si fara mentionarea brandului

Atunci cand un brand este foarte puternic, un simplu logo, chiar daca nu contine denumirea companiei, are efect maxim pentru consumator (spre exemplu Nike, care si in Romania foloseste logo-ul adesea chiar daca mentionarea numelui companiei, iar targetul companiei stie foarte bine despre ce este vorba). Destul de rar, unele branduri sunt atat de puternice pe o piata, incat isi permit sa se promoveze chiar fara nume si fara logo, doar cu elemente de identitate corporativa care induc ideea brandului respectiv.

In Romania, companiile de telefonie mobila Vodafone si Orange, primii doi jucatori de pe piata, fiecare cu peste 7 milioane de clienti, s-au remarcat incepand cu luna noiembrie 2006 prin metode de promovare care exlud brandul in sine si doar il sugereaza prin alte elemente vizuale.

Orange promoveaza oferta de iarna pentru cartela Orange Pre-Pay inclusiv outdoor, in miscare, in Bucuresti, prin automobilele speciale publicitare care profita de traficul dens din oras si expun foarte bine mesajul; un mesaj care nu arata decat cele doua contururi zambitoare din reclama Orange, folosind albul si portocaliul.

Vodafone a ales o metoda asemanatoare pentru campania "Fa pe cineva fericit", promotia Happy Number: un element din campanie, tot un contur zambitor, de aceasta data clasic, simplist, evident cu foarte mult rosu. Reclama care nu indica numele produsului s-a remarcat atat in offline, cat si online, ceea ce arata puterea brandului Vodafone, luxul de a se promova intr-un mod atat de special.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar