In primul rand TV cu un spot ce se dorea a fi amuzant, apoi print si outdoor; nu in ultimul rand, cea mai recenta campanie dezvoltata de Savana a ajuns si pe internet in luna iulie 2006, cu 2 bannere in serie - jam si icecream, in special pe bannere mari, de 728x90 si 300x250.
Bannerele web, iesite in evidenta pe website-urile ce lucreaza cu agentia de publicitate ARBOmedia, au mers pe o idee similara cu reclamele outdoor - reclame in relief ce au mizat foarte mult pe originalitate si inedit.
Vopseaua celor de la Guzu Chim nu este singurul produs din categoria "constructii/amenajari" care s-a promovat in aceasta perioada pe internet, alte exemple fiind si cele ale termoizolantilor propusi de Baumit in Romania (principal ARBOmedia), vopselelor de la Sayegh Conex Paints SA Iasi (principal iMedia) si produselor Ceresit comercializate la Praktiker.
In ansamblu, se constata ca si aceasta industrie a iesit mai mult pe internet, fiind interesata mai mult de o promovare targetata catre un public mai putin generalist decat cel pe care il abordeaza in mediile clasice.
Acestea din urma raman insa mediile preferate pentru constructii/amenajari, care stiu ca zugravii si constructorii independenti - cei mai numerosi - petrec mai putin timp pe internet, si mai mult la TV si cu ochii prin ziare, eventual si cu radio-ul deschis.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.