Pe internet a aparut o serie de zvonuri si speculatii legate de publicitatea online, inclusiv ideea conform careia Boom si ARBOmedia (rivalitatea care practic a creat piata de publicitate online in Romania) ar putea sa fuzioneze. Dincolo de aceste idei al caror grad de adevar se va vedea in viitorul apropiat, o realitate imediata pare a fi lansarea AdEvolution, constituita de Val Voicu, plecat intre timp de la iMedia.
Fata de celelalte retele de publicitate aparute in ultima perioada, AdEvolution pare capabila sa concureze cu marile companii, atat timp cat a reusit sa includa in portofoliul sau publicat online site-uri importante de la celelalte agentii mari deja existente. Concurenta este pozitiva pentru toate agentiile, caci automat efortul va fi mai mare, iar piata in sine va creste mult mai puternic.
Daca pentru acest an se estimeaza 6 milioane de euro atrasi in publicitatea online din Romania, in contextul dinamicii actuale, anul viitor poate reprezenta o noua explozie a volumului de publicitate pe internet.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.