Tony Pigott este unul dintre invitatii IAA Romania la primul Summit European al organizatiei. Global Director pe Social Marketing prin ETHOS (divizia de CSR din cadrul JWT) si Presedinte si CEO al JWT Canada, acesta va sustine in data de 27 septembrie 2007 o prezentare ce va aborda rolul pe care il au intelegerea pietei, a brandurilor si a afacerilor la nivel social.
"Trebuiesc identificate oportunitatile pe care le au investitorii in publicitate – atat la nivel corporatist cat si la nivel de brand – de a dezvolta strategii sociale creative si inovative ca mijloc de diferentiere si avantaj competitiv, iar aceasta va fi ideea centrala a prezentarii mele", a declarat Tony Pigott, Presedinte JWT Canada si Global Director pe Social Marketing.
In ceea ce priveste asteptarile sale referitoare la IAA European Summit 2007, Tony Pigott a declarat: "Acest summit va oferi tuturor participantilor, deci si mie, ocazia de a vedea care sunt cele mai importante chestiuni in curs de aparitie, provocari si tendinte din marketingul actual, dar si oportunitatea de a afla mai multe despre consumatorul european. De asemenea, cu aceasta ocazie, sper sa determinam in ce masura companiile si agentiile de publicitate se implica in activitati de CSR - ca oportunitate strategica de afaceri atat la nivel de brand, cat si la nivel de corporatie".
Tony Pigott a absolvit Universitatea din Western Ontario cu o diploma de onoare in Istorie. Dupa absolvire, a petrecut cativa ani in afara Canadei, fiind profesor si editor in Japonia, Australia si Papua Noua Guinee. Tony Pigott s-a alaturat agentiei JWT in Canada. De mai mult de 20 de ani, Tony Pigott a dezvoltat programe de comunicare si strategii pentru diverse companii precum Unilever, Kraft, Pfizer, Shell, The Discovery Channel, The United Way si Nestle.
In 1999, Tony a devenit CEO al JWT Canada unde conduce dezvoltarea serviciilor integrate ale agentiei, inclusiv achizitiile cheie in sectoarele "directe" si digitale. JWT si-a extins portofoliul de clienti: Shell Canada, Nestle, Nabisco, Delmonte, HSBC, si Cadbury Schweppes. Tony Pigott a lansat divizia de Marketing social a JWT. In ultimii patru ani, Tony Pigott a lucrat cu numeroase corporatii si clienti institutionali precum Universitatea Harvard, Societatea MS, Spitalul pentru copii bolnavi, UNESCO si Guvernul Canadei, Merck Frost, TD Bank, HSBC, The Grocery Industry Foundation si The Canadian Cancer Society and Care.
Summit-ul European al International Advertising Association va avea loc in perioada 26-28 septembrie, la Palatul Parlamentului. Desfasurat sub tema "Europe. Continuous Change," Summitul isi propune sa promoveze teme de discutii de interes pentru industria de marketing si comunicare din Europa si din Romania.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.