|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 22-10-2008 |
www.solutiimagice.ro - Libra Bank a lansat un concurs online cu premii in bani
Alte stiri la aceasta categorie
La inceputul acestei saptamani, Libra Bank a lansat www.solutiimagice.ro - un concurs online promotional, care ofera persoanelor cu varsta peste 18 ani posibilitatea de a castiga premii in bani si carduri speciale.
Prin intermediul formulei ingenioase de promovare online solutiimagice.ro, Libra Bank propune publicului un tip de interactiune amuzanta, comoda si castigatoare. Aceasta metoda de promovare, inedita in mediul bancar, a fost dezvoltata in colaborare cu TripMedia si mizeaza pe canalele de comunicare specifice marketingului „viral”.
Functionalitatea concursului este simpla: orice persoana majora poate sa intre pe www.solutiimagice.ro, sa isi creeze o pagina proprie si apoi sa isi invite prietenii sa ii viziteze pagina. O vizita inseamna un vot, iar castigatorii se stabilesc in functie de numarul de voturi pe care le-au adunat pe pagina proprie.
Primii 3 clasati in ordinea numarului de voturi pe pagina proprie castiga premii in bani de la Libra Bank, astfel: Locul I: 500 EUR; Locul II: 300 EUR; Locul III: 200 EUR (echivalent in lei).
Primii 50 clasati dupa acelasi criteriu castiga cate un card de economii Libra Mix, fara comision de administrare pentru primul an si care le aduce o dobanda de 10.25% pe an la banii pe care posesorii ii vor pastra pe card (minim 500 RON).
Perioada de desfasurare a promotiei online solutiimagice.ro este 20 octombrie - 20 decembrie 2008, urmand ca desemnarea castigatorilor sa fie anuntata in ianuarie 2009. Regulamentul promotiei, Termenii si conditiile de utilizare a website-ului si Politica de confidentialitate sunt disponibile la www.solutiimagice.ro..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|