transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-09-2007

www.travel69.ro: Campanie Axe Villa - dezvoltata de Ogilvy Action

www.travel69.ro: Campanie Axe Villa - dezvoltata de Ogilvy Action

Promotia nationala "Castiga 69 de ore la Axe Villa", marca Ogilvy Action, ofera celor 24 de tineri castigatori drept premiu o destinatie de vacanta exotica, la Axe Villa, "un loc unde barbatii nu au altceva de facut decat sa se relAxeze, asteptand ca personalul exclusiv feminin sa le faca toate mofturile. Raiul pe pamant... dedicat barbatilor din toata lumea", afirma organizatorii campaniei.

Site-ul www.travel69.ro ofera informatii despre Axe Villa si promoveaza acest loc. www.travel69.ro a inregistrat peste 20.000 de vizitatori unici, subiectul generand discutii pe bloguri. Campania a fost dezvoltata de Ogilvy Action si in metodele de promovare sunt incluse: puncte de vanzare, presa, televizunea, radio, internet, promotii active si evenimente pe Litoral).

 

"Valul de publicitate word-of-mouth a asigurat o participare substantiala a publicului masculin la aceasta promotie cu aproape 10.000 de doritori si un succes de vanzari pe masura, afirma reprezentantii Ogilvy Action". Este o campanie la limita dintre virtual si real, pe linia subtire intre sugestie si comunicare explicita.

Suntem mandri ca am putut dezvolta o campanie inovatoare pentru un brand care este deja cunoscut ca inovator. E nevoie de multa inventivitate ca sa surprinzi consumatorii deja rasfatati de un brand ca Axe", a declarat Mircea Sebe, Group Account Director la Ogilvy Action.

 

Vasile Alboiu, Digital Creative Coordinator, adauga: "Vila e undeva, intr-un tinut exotic, fetele sunt perfecte, petrecerile parca nu se mai opresc, iar agentia de turism este Travel 69. Odata cu povestea au venit filmele virale, facute parca de un amator pierdut prin labirintul placerilor din Axe Villa, site-ul www.travel69.ro cu sectiuni de voting, download, albume de fotografii, sound-uri pentru telefon, filme, stirile la radio si TV, materialele promotionale. Lenjerie, stickere pe masini, flyere, postere, concerte, evenimente la mare, fete pe plaja ...si poate chiar mai mult. Un paradis al placerilor, accesibil datorita noului bodyspray Axe. O combinatie intre fotografie si grafism, filmare neconventionala, muzica house, flash, animatii si multa munca".

In urma cu doua luni a fost organizata, in centrul Bucurestiului, o preselectie la care au participat peste o suta de romance ce si-au dorit sa fie angajate la "vila placerilor". Cele care au trecut preselectia "vor avea grija ca baietii care au castigat concursul national sa fie rasfatati cu sampanie si batai cu frisc".

 

Echipa care a construit campania Axe Villa a fost formata din partea Unilever din Bogdan Toacse - Category Manager Deo, Ramona Bloju - Brand Building Manager Deo si Andrei Cazacu - Assistant Brand Building Manager Deo, iar din partea Ogilvy din Dani Macarie - Creative Director Ogilvy Action, Vasile Alboiu - Digital Creative Coordinator, Adrian Poenaru - Senior Copywriter, Dan Gherman - Group Creative Director, Mircea Sebe - Group Account Director si Dragos Marinescu - Senior Account Executive.

 

Ogilvy Action este reteaua globala de servicii de brand activation a Ogilvy Group, oferind expertiza in promotional, trade si shopper marketing, comunicare si activare la punctul de vanzare, entertainment & sponsorship marketing. Ogilvy Action este prezenta in Romania din 1997 si a functionat pana in ianuarie 2007 sub numele 141, servind in prezent, cu o echipa locala de peste 40 de angajati, companii ca British American Tobacco, Unilever, Brau Union, Coca-Cola HBC, Sollers PPD (Diageo) si Orange.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
jonn2
comment6,
jonn3
comment2,
jonn3
comment6,
jonn2
comment1,
jonn2
comment1,
seubnubed
base1.txt;42;42
jonn2
comment2,
jonn2
comment5,
jonn3
comment5,
jonn3
comment3,
jonn1
comment3,
jmvuy nblq
eibtqjsn eozj ebltjirx rcnk taypmf mnhdywjk oqkwsl
[url=][/url]
[url=][/url]
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar