transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-01-2014

Cercetare de piata in parcurile comerciale ARGO din Sibiu, Suceava, Oradea si Iasi

Cercetare de piata in parcurile comerciale ARGO din Sibiu, Suceava, Oradea si Iasi

Conform unei cercetări de piată realizată în centrele comerciale detinute de ARGO (Argo Real Estate Opportunities Fund) în România, între 60-87% dintre vizitatori vin în locatiile respective pentru a achizitiona produse alimentare; în plus, cei mai multi cumpără si îmbrăcăminte si încăltăminte, "vârfurile" pe acest segment înregistrându-se la confectii în Sibiu (40% dintre vizitatorii centrului comercial inclus în studiu) si Suceava (cca 37% dintre vizitatorii Shopping City Suceava). Cosmeticele si produsele de întretinere se află pe locul al treilea în topul articolelor cumpărate, cele mai mari procente în acest sens fiind înregistrate la cumpărătorii din parcurile comerciale ARGO din Iasi (29%) si Sibiu (23%); produsele IT si electronicele au cel mai mare succes în Sibiu si Suceava, fiind achizitionate de cca 13% dintre cumpărătorii din fiecare dintre centrele comerciale ARGO respective.

Studiul a fost realizat de către DTZ Echinox, la solicitarea Argo Real Estate Opportunities Fund, prin intervievarea unui esantion de 2.400 de persoane în orasele în care ARGO detine parcuri comerciale: Sibiu, Suceava, Oradea si Iasi.

Majoritatea persoanelor au vizitat parcurile comerciale cu scopul firesc de a-si face cumpărăturile, dar studiul arată că multi au avut drept obiectiv inclusiv compararea sau verificarea preturilor produselor, cele mai mari procente în acest sens fiind înregistrate în Sibiu (15,2% dintre vizitatori) si Suceava (cca 10%). Mesajele promotionale si ofertele speciale au atras în centrele comerciale cca 13% dintre vizitatorii Shopping City Sibiu, 10,2% dintre cumpărătorii din Era Shopping Park Iasi, 8,5% dintre vizitatorii Shopping City Suceava si 5,8% dintre orădenii care au intrat în Era Shopping Park Oradea.

Cca 19,5% dintre vizitatorii Shopping City Sibiu si aproape o treime dintre clientii Shopping City Suceava au vizitat centrele respective inclusiv pentru a se relaxa si a se bucura de facilitătile oferite pentru petrecerea timpului liber. "Parcurile comerciale nu mai constituie demult doar o locatie în care oamenii îsi fac cumpărăturile, asa încât rolul centrelor în ceea ce priveste relaxarea si distractia este în mod firesc confirmat de acest studiu. De asemenea, conform cercetării, campaniile de discounturi, concertele si târgurile tematice sunt pe primele locuri în topul actiunilor pe care si le doresc vizitatorii si, dacă în ansamblu această concluzie nu ne surprinde, diferentele de la o regiune la alta sunt interesante", a arătat Graham Kilbane, COO ARGO.



Astfel, iesenii intervievati au plasat târgurile tematice pe primul loc în topul evenimentelor care îi stimulează să viziteze centrul comercial, urmate de premiile instant, în timp ce pe ultimul loc au clasat evenimentele mondene. Sibienii, în schimb, sunt atrasi în primul rând de discounturi, urmate de concerte si preferă mai putin evenimentele sportive organizate în parcurile comerciale; primele două locuri sunt aceleasi si în ceea ce priveste centrul comercial analizat în Suceava, în timp ce orădenii intervievati au arătat că îsi doresc în primul rând multe concerte, iar abia apoi discounturi.

"În ceea ce priveste profilul demografic al vizitatorilor centrelor comerciale ARGO, acesta devine din ce în ce mai interesant, segmentul principal fiind reprezentat de bărbati, cu vârsta mai mică de 30 de ani, care au studii universitare. În conditiile în care România are o populatie în proportie de 51,4% de sex feminim, conform ultimului recensământ din 2011, iar shoppingul este considerat traditional o ocupatie feminină, rezultatele studiului arată că asistăm la o transformare interesantă a publicului centrelor comerciale, care reflectă dinamica mixului de retaileri si mai ales a facilitătilor de entertainment din centrele comerciale", a precizat Graham Kilbane.

Cercetarea de piată a relevat faptul că publicul centrelor comerciale ARGO este majoritar masculin: 58,8% dintre vizitatorii din Era Shopping Park Iasi sunt bărbati, iar situatia este similară în centrele ARGO din Sibiu (57,5%), Oradea (57%) si Suceava (51%). Parcurile comerciale ARGO au un public tânăr, ponderea persoanelor cu vârsta sub 30 de ani variind între 37% la Iasi si 55% la Sibiu, factorii determinanti fiind mixul de magazine si facilitătile de petrecere a timpului liber disponibile în fiecare dintre centre; procentul persoanelor cu studii universitare care vizitează centrele comerciale cuprinse în cercetare variază între 30% la Suceava si aproape 56% la Iasi, în conditiile în care la Shopping City Sibiu peste 15% dintre vizitatori au inclusiv studii postuniversitare.

"Cercetările de piată pe care le efectuăm periodic pentru a ne cunoaste cât mai bine vizitatorii arată o dinamică în crestere în ceea ce priveste modificările comportamentului consumatorului si profilul acestuia; schimbările în acest sens sunt din ce în ce mai dese si de anvergură, astfel încât "timpul de reactie" al retailerilor si centrelor comerciale este din ce în ce mai redus, acestia trebuind să se "reinventeze" constant si într-un ritm rapid pentru a avea succes în anii care vin", a arătat Graham Kilbane.

Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO) este unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail si centre comerciale din Europa Centrală si de Sud- Est, detinând proiecte ce totalizează peste 340.000 mp GLA. ARGO este un fond închis de investitii, orientat prioritar către piata de retail. Fondul este administrat de Argo Group Limited (AGL), companie de asset management axată pe pietele emergente. AGL a fost fondată în anul 2000 si administrează active în valoare de 400 milioane de dolari; compania are birouri în Marea Britanie, Cipru, România, Ucraina, Argentina si Singapore si, din 2008, este listată la Alternative Investment Market (AIM) din Londra.

În România, Argo Real Estate Opportunities Fund detine patru parcuri de retail: Shopping City Sibiu, Shopping CitySuceava,  Era Shopping Park Oradea si, respectiv, Era Shopping Park Iasi , cumulând o suprafată totală închiriabilă de 271.000 mp. Era Shopping Park este cel mai mare parc de retail din Oradea, având  64.000 mp suprafată inchiriabila. Era Shopping Park Iasi este, de asemenea, cel mai mare retail parc din oras, cu 80.000 mp spatii de închiriat(la finalizarea proiectului),. Shopping City Suceava are o suprafată inchiriabilă de 47.000 mp, iar Shopping City Sibiu este cel mai mare parc de retail din portofoliul ARGO  si cel de-al treilea ca mărime din România, cu peste 80.000 mp suprafată închiriabilă.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar