transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 09-12-2024 4.7033 lei 4.9773 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-11-2013

Companiile pot reduce cheltuielile de relocare ale unui expat prin colaborarea cu agentiile imobiliare care ofera si astfel de servicii

Companiile pot reduce cheltuielile de relocare ale unui expat prin colaborarea cu agentiile imobiliare care ofera si astfel de servicii

Companiile cheltuie peste 2.000 de euro, pentru obtinerea documentelor necesare relocarii unui singur expat. Suma poate, insa, ajunge si la 5.000 de euro, incluzand comisioanele agentiilor de relocare. Printre factorii care determina cresterea bugetului de relocare se numara tara de provenienta a expatului, limba in care sunt redactate documentele sau mutarea intregii familii.

Costurile de baza, necesare pentru obtinerea majoritatii documentelor, includ fotografiile pentru documente, publicarea anuntului referitor la locul de munca vacant intr-un cotidian de larga circulatie, timbrele fiscale sau asigurarea medicala. In aceasta categorie mai intra si taxele care trebuie achitate la diverse institutii ale statului roman. De exemplu, pentru obtinerea autorizatiei de munca a persoanelor straine, trebuie achitate patru taxe, a caror valoare cumulata depaseste 100 de euro: taxa consulara, taxa cerere, taxa de contravaloare a permisului de sedere si taxa extrajudiciara de timbru. Banii trebuie depusi la CEC, Trezorerie si Posta Romana.

Un expat care vine din spatiul non-european are nevoie de mai multe acte decat o persoana din UE.

Pentru procedura de relocare sunt necesare atestatul de recunoastere a studiilor, autorizatia de munca, viza de lunga sedere, urmata de permisul de sedere, care va avea rol de CNP, pe durata sederii in Romania. Obtinerea acestor acte poate costa pana la 600 de euro.

Traducerea documentelor expatului poate creste, si ea, costul relocarii. De exemplu, traducerea cazierului judiciar, a diplomelor universitare sau a atestatelor profesionale din engleza sau franceza in romana poate costa de trei ori mai putin decat traducerea acelorasi documente, din finlandeza, araba sau chineza. Daca traducerea acestor documente este necesara inainte ca expatul sa ajunga in tara, se adauga si costurile de transport ale actelor.

Daca se doreste relocarea intregii familii, trebuie urmata procedura de reunificare a familiei. In acest sens, cetatenii UE trebuie sa obtina certificatul de inregistrare. Costurile, care includ taxele consulare, timbrele fiscale, traducerea si legalizarea documentelor referitoare la spatiul de locuit si veniturile impozabile, pot ajunge la 200 de euro. Persoanele care nu vin dintr-o tara europeana, care au nevoie de permisul de sedere, vor trebui sa plateasca aproximativ 500 de euro, pentru reunificarea familiei.

“Cheltuielile necesare pentru obtinerea documentelor de relocare pot dubla sumele alocate pentru stabilirea unui expat in Romania. In contextul in care angajatorul asigura si chiria angajatului, bugetul initial poate depasi 10.000 de euro. Pentru a reduce costurile, numeroase companii colaboreaza cu agentii imobiliare care ofera si servicii de relocare. Marele avantaj al unei asemenea colaborari este acela ca, in urma incheierii unui contract de inchiriere, agentia poate renunta la comisioanele percepute, in mod normal, pentru serviciile de relocare, ramanand doar costul obtinerii documentatiei pentru relocare”, a declarat Yaniv Dahan, CEO, fondator al companiei imobiliare Palace Estate.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar