Flanco a finalizat modernizarea primelor 8 magazine din cele 20 de spatii programate pentru reamenajare în acest an. Lucrările au presupus o investitie totală de peste 350.000 de euro, parte din programul de 2 milioane de euro pentru reamenajarea si extinderea retelei nationale de magazine bugetat pentru 2013.
În prezent, reteaua Flanco cuprinde 78 de spatii comerciale, amplasate atât stradal cât si în centre comerciale. Reteaua se va extinde anul acesta prin deschiderea de noi spatii, asa cum este Flanco Promenada Mall Bucuresti. Concomitent se lucrează la modernizarea magazinelor din tară, în linie cu obiectivul Flanco de a oferi cea mai bună experientă de cumpărare clientilor săi.
Flanco si-a propus ca pe termen mediu cât mai multe magazine să ofere clientilor posibilitatea de testare a produselor expuse, conectând aparatura electronică si electrocasnică la reteaua de curent electric din magazin. Acest concept inovator a fost inaugurat de Flanco în 2011 în magazinul din Bucuresti Unirea Shopping Center si oferă vizitatorilor posibilitatea de a interactiona cu produsul înainte să ia decizia de cumpărare. În paralel se continuă sesiunile de training pentru consultantii Flanco, pentru care compania va investi peste 350.000 euro în 2013.
“În 2013 aproape un sfert din totalul de magazine, adică peste 20 de spatii comerciale din reteaua Flanco, vor fi reamenajate. De la inceputul anului 8 magazine au fost modernizate cu un buget de peste 350 000 euro. De asemenea, suntem în negocieri pentru o serie de spatii noi pentru a extinde reteaua si pentru a fi aproape de cât mai multi clienti Flanco, din Bucuresti si din tară” a declarat Violeta Luca, CEO Flanco. Cele 8 magazine cu care s-a început planul de modernizare al retelei sunt Slobozia, Arad Kaufland, Bacău, Petrosani, Suceava Carrefour, Târgu Jiu Kaufland, Pitesti Auchan si Buzău Kaufland.
În 2012, Flanco a fost cel mai rentabil retailer electroIT, cu vânzări de peste 3000 EUR/mp.
Flanco a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de 137 milioane EUR, în crestere cu 25% comparativ cu anul anterior, si o cotă de piată de 13%. Astfel, compania a devenit al doilea cel mai important retailer traditional din România, urcând o pozitie în topul celor mai importanti jucători din industrie. Pentru 2013 compania estimează un avans al afacerilor de 15%.
Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri de electroIT din România, cu cel mai bun randament al vânzărilor raportat la suprafata comercială. Cu o retea natională de 78 de magazine si o echipă de peste 900 de oameni, Flanco îsi propune să devină retailerul preferat al românilor, oferindu-le clientilor cea mai bună experientă de cumpărare..