transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-04-2012

Raportul anual despre globalizarea sectorului retail, lansat de CBRE

Raportul anual despre globalizarea sectorului retail, lansat de CBRE Globalizarea sectorului de retail a continuat în 2011, aproape jumătate din jucătorii mondiali fiind prezenti pe pietele din cele trei regiuni principale: America de Sud si America de Nord, Asia Pacific si Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA), potrivit Raportului anual despre globalizarea sectorului retail realizat de CBRE. Raportul analizează evolutia pe principalele regiuni a 326 de retaileri din 73 de state, atât la nivel de tară, cât si la nivel de orase.

„Sectorul retail se află în ascensiune, iar extinderea pe noi piete globale continuă să aibă un potential ridicat pentru retaileri. Europa de Est prezintă interes pentru investitii în domeniu, iar companiile caută să se dezvolte pe pietele din regiune”, declară Luiza Moraru, Head of Retail Department CBRE România.

Retailerii s-au extins pe o gamă largă de piete anul trecut, astfel încât în 74% dintre tările analizate s-a înregistrat intrarea a cel putin unui nou retailer. Regiunea cu cele mai căutate orase de către retaileri este Europa, cu 48% de noi intrări, urmată de Orientul Mijlociu si Africa (22%) si Asia (14 %). America de Nord, zona Pacificului si America Latină au atras 8%, 6% si respectiv 1% dintre noile intrări.

Almaty (Kazakhstan) a fost cel mai căutat oras anul trecut, beneficiind de intrarea a 18 noi retaileri. Evolutia s-a datorat în special investitiilor în infrastructură, creării de noi spatii de centre comerciale si intrării aici a brandurilor Inditex în 2010, care i-au încurajat pe noii investitori.
Alte piete est-europene de interes au fost Moscova (11 noi retaileri), Kiev (9 noi retaileri) si Varsovia (6 noi retaileri).

Cea mai puternică evolutie la nivel global o înregistrează retailerii americani, 73% dintre acestia activând în toate cele trei regiuni, comparativ cu 44 % din retailerii din EMEA si doar 23 % dintre cei din Asia Pacific. Retailerii din sectorul produselor de lux si modă sunt cei mai dezvoltati la nivel global, cu o prezentă de 80% în cele trei regiuni.
În afara Statelor Unite, retailerii americani preferă Londra (64,2 %), unde au cel putin un magazin, Dubai (61,2%) si Kuweit (49,3%). Retailerii din Europa preferă Orientul Mijlociu când vine vorba de cucerirea unor noi piete. Dubai a fost cea mai populară destinatie în rândul acestora, fiind preferată de 60,1%, urmată de Istanbul (48,6%), Kuweit (44,3%), Riad (44,3%) si Jeddah (42,1%). Asia este, de asemenea, o tintă importantă pentru retailerii europeni, care au ales si Singapore, Beijing, Shanghai si Hong Kong. Retailerii din Asia nu s-au extins la fel de mult în afara propriei regiuni, în principal datorită oportunitătilor încă neexploatate pe deplin din zonele în care activează. Totusi, printre destinatiile alese pentru extinderi internationale se numără Dubai, Melbourne sau Sydney.

Construirea de noi spatii comerciale joacă un rol important în atragerea retailerilor internationali. Astfel, cel putin un nou centru comercial, de peste 20.000 de metri pătrati, a fost construit în 62 din cele 178 de orase analizate. În total, 7,8 milioane de metri pătrati de noi spatii comerciale au fost create anul trecut în 142 de centre. Din acest punct de vedere, al construirii si deschiderii de noi centre comerciale, China a fost cea mai activă piată în 2011 si va continua tendintă în următorii ani. Pietele mature din Europa Occidentală si America de Nord au limitat dezvoltarea de noi spatii, concentrându-se în 2011 pe redefinirea si extinderea celor existente.

Promovarea mărcilor si produselor prin intermediul platformelor online este deja considerată o pratică standard a retailerilor internationali. 80% dintre companiile analizate în raport pun la dispozitia clientilor cataloage online.

Potrivit Raportului CBRE, continuarea extinderii retailului pe noi piete la nivel global are încă un potential ridicat. Numărul mărcilor care operează international continuă să crească pe măsură ce pietele mature îi obligă pe retaileri să caute oportunităti de dezvoltare pe noi piete, emergente.

Catalizatorul globalizării în sectorul retail este cresterea comertului electronic si acesta va juca un rol important în viitor pe piata spatiilor comerciale. Incidenta canalelor multiple folosite de retaileri în pietele dezvoltate sugerează totusi că prezenta unui sediu fizic constituie încă un factor esential pentru succesul unui retailer global.

CBRE Group, Inc. (NYSE:CBG), o companie listată la S&P 500, cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare firmă de servicii comerciale imobiliare din lume (raportat la încasările din 2010). Compania are aproximativ 31.000 de angajati (excluzând afiliatii) si deserveste proprietarii de active imobiliare, investitorii si chiriasii prin intermendiul celor peste 300 de birouri din întreaga lume (excluzând afiliatii). CBRE oferă consultantă strategică si executorie pentru vânzarea sau închirierea proprietătilor, servicii corporatiste, managementul proiectelor, proprietătilor si altor facilităti, consultantă în materie de credite ipotecare, estimare si evaluare, planuri de dezvoltare, managementul investitiei, precum si cercetare si consultantă..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Mhamed
Sure no problem.If you have any suegsgtion for topic or would like to learn more about any particular topic please let me know and I will be happy to take your recommendation into consideration for future posts.
Waza
Pe aceiasi tema, o saststetimiica cat se poate de neoficiala:Jumatate din clientii mei din Romania insista sa isi seteze singuri contul de adwords.Cei ce isi seteaza singuri contul de adwords ajung sa il inchida dupa o luna maxim doua ( Prea scump Google asta nu se intampla nimic, imi ai banii de pomana )Cei care ne lasa sa le setam campaniile sau le lasa total in atributia noastra nu si-au intrerupt niciodata campania de adwords, poate au mai crescut bugetul.Aici nu e vorba de skilurile mele sau ale tale nu sunt nici macar Google Adwords Certified Professional ci de un bun simt care reaminteste omului de diviziunea muncii.ca o concluzie personala: DIY poate insemna moartea propriului business lasati profesionistii sa se ocupe.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar