transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-07-2024 4.5689 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 24-02-2014

Ce tehnologii de comunicare vor fi utilizate in viitorul apropiat

Ce tehnologii de comunicare vor fi utilizate in viitorul apropiat

Potrivit Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a îmbunătăti experienta clientilor, cererea de servicii pentru clienti livrate prin intermediul dispozitivelor mobile va continua să crească în viitorul apropiat, datorită cresterii gradului de utilizare al tabletelor si al aplicatiilor mobile. De asemenea, tot mai multe companii vor adopta tehnologii cloud computing. Toate aceste previziuni sunt confirmate de analiza strategică “The Future of Enterprise Communications from a Customer Perspective”, realizată de Frost & Sullivan, ce arată că unele dintre cele mai populare tehnologii pentru comunicare utilizate în prezent în cadrul companiilor vor fi utilizate tot mai putin în următorii trei ani, în timp ce gradul de utilizare al infrastructurilor cloud computing si al tabletelor va înregistra o crestere.

„Suntem constienti de faptul că tot mai multe companii vor începe să îsi mute business-ul în cloud în viitorul apropiat, astfel că ne vom adapta si vom continua să oferim cele mai bune solutii care să sprijine centrele de contact în îmbunătătirea serviciilor pentru clienti. Pe măsură ce gradul de utilizare al aplicatiilor în cloud va continua să crească, noi vom prezenta tendintele în ceea ce priveste adoptarea acestor aplicatii si care sunt principalele beneficii oferite de acestea, oferind în acelasi timp îndrumare în evaluarea solutiilor în cloud bazate pe fiabilitate, securitate si flexibilitate”, a declarat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

În acest sens, studiul mentionat arată că 63% dintre factorii de decizie din industria IT sunt de acord că tehnologia cloud computing poate fi foarte eficientă pentru compania lor, iar mai mult de 52% dintre companiile private vor tinde către adoptarea acestei tehnologii în următorii trei ani.

În ceea ce priveste cresterea cererii de servicii pentru clienti livrate prin intermediul aplicatiilor mobile, studiul arată că, până la sfârsitul lui 2016, tehnologiile pentru conferinte audio si video vor fi utilizate doar de 46% si respectiv 39% dintre companiile private, în timp ce tabletele utilizate în scopuri de business for fi utilizate de peste 56% dintre companiile private.

„Companiile care doresc să obtină sau să mentină un avantaj competitiv vor fi nevoite să se adapteze nevoilor de mobilitate ale clientilor ce utilizează tablete si să renunte la ceea ce vor fi considerate aplicatii integrate de comunicare „învechite”, cum ar fi sistemele de conferintă video sau audio.

De asemenea, centrele de contact vor fi nevoite să creeze o experientă mobilă a serviciilor pentru clienti, pentru a putea continua să ofere cele mai bune servicii. Ne vom concentra pe această nevoie de a crea o legătură directă între experienta mobilă si centrele de contact, astfel încât clientii să beneficieze de cele mai bune servicii”, a adăugat Marcin Grygielski.

Mai mult decât atât, potrivit reprezentantului Interactive Intelligence, companiile vor începe să utilizeze mai multe canale de comunicare, ce vor include social media, pentru a întâmpina toate asteptările clientilor si a creste gradul de satisfactie în rândul acestora. În acest sens, compania va continua să ofere strategii pentru integrarea social media în mixul de comunicare, astfel încât nivelul serviciilor să fie constant în toate canalele.

Potrivit analizei strategice, din ce în ce mai multi factori de decizie din industria IT sunt de acord că gestionarea solutiilor oferite de mai multi furnizori este din ce în ce mai costisitoare si mai dificilă, în special pentru companiile de dimensiuni mai mari. De aceea, aproximativ 30% dintre companiile private intentionează ca, în următorii doi ani, să înceapă să utilizeze solutii de comunicare end-to-end oferite de un singur furnizor, în timp ce peste 40% dintre companii vor căuta să integreze mai bine solutiile oferite de mai multi furnizori.

„Costurile si complexitatea implementării si gestionării unor solutii pentru comunicare oferite de mai multi furnizori conving companiile să îsi consolideze si să integreze platformele si aplicatiile separate sau să facă trecerea către solutii complete, oferite de un singur furnizor. Indiferent de arhitectura implementată, companiile trebuie să se orienteze către implementarea unor solutii bazate pe standarde deschise, care au dovedit că sunt compatibile cu solutiile implementate în prezent sau investitiile planificate”, a mai spus Marcin Grygielski.

Interactive Intelligence a dezvoltat o platformă all-in-one – Customer Interaction Center™ (CIC) – care integrează mai multe functii specifice, menite să gestioneze în mod eficient orice tip de interactiune cu clientii finali, de la apelurile de voce, e-mail sau chat, până la solicitări primite prin intermediul social media sau al aplicatiilor mobile. Pe lângă aceste functii, care au un impact direct asupra calitătii serviciilor oferite clientilor finali, solutia dezvoltată de Interactive Intelligence prezintă si alte functii specifice pentru gestiunea, controlul si raportarea acrivitătilor din cadrul companiilor, îmbunătătind astfel procesele operationale.

„Customer Interaction Center permite o gestionare mult mai bună a proceselor operationale si asigură o distributie optimă a tuturor interactiunilor cu clientii finali, iar toate aceste functii conduc la o reducere a costurilor si cresterea satisfactiei în rândul acestora. În plus, fiind o solutie bazată în totalitate pe software, integrarea unor alte functii, potrivit nevoilor centrelor de contact, este realizată rapid si are efect imediat asupra conduitei în afaceri”, a încheiat Marcin Grygielski.

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) este un furnizor global de solutii pentru centre de contact, solutii integrate pentru comunicatii de business si software si servicii pentru automatizarea proceselor de business, dezvoltate pentru a îmbunătăti experienta clientilor. Solutiile integrate de comunicare ale companiei, care pot fi implementate atât la locatie, cât si în cloud, sunt utilizate de peste 6.000 de clienti în întreaga lume. Compania se află în top 500 furnizori de software si servicii globale conform revistei Software Magazine 2013 si a primit, în ultimii patru ani consecutivi, titlul de Compania Anului în America de Nord în domeniul sistemelor pentru centre de contact, oferit de Frost & Sullivan. Interactive Intelligence a fost fondată în 1994 si are aproximativ 1.800 de angajati la nivel mondial. Compania are sediul central în Indianapolis, Indiana, Statele Unite si birouri în America de Nord, America Latină, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar