După cele două campanii de reduceri masive – Early Black Friday și Black Friday -,compania QuickMobile a totalizat vânzări de peste 3,8 milioane de euro, prin cele 34 de showroom-uri din toată țara și prin intermediul magazinului online. Românii au fost atrași mai ales de reducerile semnificative, de 50%, la toate accesoriile pentru telefoane, laptopuri și tablete disponbile în rețeaua QuickMobile.
Expert în zona de mobile - tot ce înseamnă telefonie mobilă, tablete și laptopuri, dar și accesorii necesare pentru aceste produse -, QuickMobile a pregătit și pentru ziua de 29 noiembrie reduceri speciale pentru toți clienții săi. Cele mai vândute produse au fost, ca și în campania inițială, accesoriile pentru telefoane, laptopuri și tablete, disponibile la prețuri excepționale, cu 50% mai mici. Mai mult, cumpărătorii au apreciat și reducerile de 99% la toate garanțiile extra +1 an și extra +2 ani, care veneau împreună cu pachetul de Service Express.
”Suntem fericiți că am reușit să ne depășim estimările de vânzări pentru cele două campanii de reduceri – Early Black Friday și Black Friday. Ne-a ajutat foarte mult și schimbarea serverului, care nu ne-a dezamăgit nici măcar un minut în toată această perioadă. Surprizele pentru clienții QuickMobile nu se opresc aici, însă. În fiecare weekend, fără excepție, noi organizăm <<Reduceri de QuickEnd>> – o campanie anume gândită, pentru a le oferi posibilitatea tuturor românilor să-și achiziționeze produsele dorite la prețuri speciale.
”, declară Tudor Țiboc, CEO QuickMobile..