transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-05-2024 4.5879 lei 4.9751 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-09-2014

Inscrieri la Internetics, editia din 2014

Inscrieri la Internetics, editia din 2014

Au început înscrierile la cea de-a XIV editie Internetics- cel mai important festival de branding, marketing si advertising online din România. Lucrările pot fi înscrise în competitie în perioada 9 septembrie- 14 octombrie 2014, online, prin completare formularului disponibil pe www.internetics.ro.  Jurizarea proiectelor înscrise se va face în luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc în luna noiembrie, în Bucuresti. 

Editia din 2014 are o structură nouă, adaptată la piata online, care este în continuă transformare si dezvoltare. Structura competitiei anticipează si încurajează trendurile în comunicarea online,  tinând cont de noile tehnologii apărute,  dar si de tipurile de activări realizate de branduri si de directiile de comunicare preferate de acestea. Astfel, participantii au la dispozitie 7 categorii mari de concurs, care sunt împartite la rândul lor în mai multe sectiuni: Culture, Communities, Web, Social Media, Mobile, Digital Brand Experience si Interactive Campaigns.

Agentia cu cele mai multe puncte obtinute în competitie va câstiga titlul de Agentia Anului, iar organizatorii si juriul vor acorda si câteva premii speciale, astfel: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year si Best Newcomer.

Competitia aduce si alte schimbări privind premiile acordate, sistemul de punctare si criteriile de jurizare. 

Juriul Internetics 2014 reuneste specialisti în marketing online si comunicare si va fi anuntat în curând de către organizatori.

Membrii juriului vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienta, design-ul, interactivitatea sau continutul.

Competitia este deschisă agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.

Pentru mai multe informatii despre structura competitiei si despre juriul de anul acesta, puteti accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.  

Fondat si organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri si tool-uri de promovare online si încurajarea creativitătii si a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards România, Scoala ADC*RO si ADC*RO Awards.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Marina
Catre Cocoshh: chiar daca lucrez sau nu in breslaa si pot sau nu fi atacat nu asta a fost motivul pentru care nu mi-am dat datele ci simplul motiv ca ar fi trebuit sa fac un sign up in conditiile in care nu as mai fi vrut sa intru aici. Motivul pentru care am intervenit este pur si simplu legat de continutul si calitatea acestui blog si apoi de intamplarea pentru mine nefericita in care am avut de a face cu persoana posesoare de blog. ceea ce m-a facut sa fiu un pic \"acid\" cand as fi putut fi indiferent (caci sicer pe mine prea putin ma intereseaaza ce scrie pe blog si daca este sau nu ceva interesant) este felul in care mi-a folosit increderea pe care i-am acordat-o in acel interviu. Am mai fost si la alte interviuri si nu sunt persoana care sa poarte pica daca altul a fost mai bun si deci acceptat. Intodeauna exista altul mai bun. Si nu in ultimul rand caci cu asta ar fi trebuit probabil sa incep, ultima ta fraza este singurul lucru care ar trebui sa conteze pentru tine in aceasta discutie. Nu am fost ironic dar era vorba doar de o comparatie intre blogul tau si al lui nimic mai mult.
Alan
the eRepublik team who is working super hard to build a great procdut. It's good to know that hard work is appreciated.But, after all, great companies are managed by good CEOs. Congratulations to you!Just my two eurocents!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar