Au început înscrierile la cea de-a XIV editie Internetics- cel mai important festival de branding, marketing si advertising online din România. Lucrările pot fi înscrise în competitie în perioada 9 septembrie- 14 octombrie 2014, online, prin completare formularului disponibil pe www.internetics.ro. Jurizarea proiectelor înscrise se va face în luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc în luna noiembrie, în Bucuresti.
Editia din 2014 are o structură nouă, adaptată la piata online, care este în continuă transformare si dezvoltare. Structura competitiei anticipează si încurajează trendurile în comunicarea online, tinând cont de noile tehnologii apărute, dar si de tipurile de activări realizate de branduri si de directiile de comunicare preferate de acestea. Astfel, participantii au la dispozitie 7 categorii mari de concurs, care sunt împartite la rândul lor în mai multe sectiuni: Culture, Communities, Web, Social Media, Mobile, Digital Brand Experience si Interactive Campaigns.
Agentia cu cele mai multe puncte obtinute în competitie va câstiga titlul de Agentia Anului, iar organizatorii si juriul vor acorda si câteva premii speciale, astfel: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year si Best Newcomer.
Competitia aduce si alte schimbări privind premiile acordate, sistemul de punctare si criteriile de jurizare.
Juriul Internetics 2014 reuneste specialisti în marketing online si comunicare si va fi anuntat în curând de către organizatori.
Membrii juriului vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienta, design-ul, interactivitatea sau continutul.
Competitia este deschisă agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.
Pentru mai multe informatii despre structura competitiei si despre juriul de anul acesta, puteti accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Fondat si organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri si tool-uri de promovare online si încurajarea creativitătii si a strategiei. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.
The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards România, Scoala ADC*RO si ADC*RO Awards..