Peste 3.000 dintre vizitatorii site-ului EuroGsm interactionează lunar cu personalul de vânzări online al companiei specializate în telefonie, prin intermediul serviciului de chat. Utilizatorii primesc sfaturi si recomandări cu privire la servicii telecom sau dispozitive mobile, în timp real.
Functia este disponibilă gratuit pe www.eurogsm.ro, iar întrebările sunt cu precădere legate de servicii telecom, garantie sau modalităti de plată si livrare. De asemenea, în sectiunea www.geeks.eurogsm.ro, utilizatorii au posibilitatea de a adresa întrebări despre telefoane mobile, tablete, aplicatii sau diferite probleme tehnice pe care le întâmpină.
„Scopul serviciilor de chat a fost livrarea de informatii către vizitatorii nostri, într-un timp cât mai scurt. Aici, clientii pot adresa întrebări despre telefoanele sau tabletele pe care le detin sau sunt interesati să le achizitioneze sau despre ofertele de care pot beneficia atât online, cât si în reteaua de magazine. În ultimul timp am observat o crestere a numărului de solicitări primite, dovadă a eficientei acestui canal”, a declarat Cristina Szabo, Marketing Manager EuroGsm.
De asemenea, majoritatea întrebărilor adresate consultantilor EuroGsm au fost cu privire la ofertele activate în cadrul site-ului, ale căror preturi sunt cu până la 15% mai scăzute în cazul telefoanelor si tabletelor si chiar si cu 50% mai mici în cazul unor accesorii. Vizitatorii pot găsi mai usor promotii la telefoane, tablete sau accesorii prin intermediul ofertelor care vor fi înnoite periodic, pentru a asigura competitivitatea acestora.
Pentru a le oferi vizitatorilor site-ului o experientă mai usoară si mai plăcută, EuroGsm a actualizat o parte dintre functiile disponibile pe site, astfel că a fost optimizată filtrarea produselor în cadrul unei căutări, iar descrierea scurtă a telefoanelor cuprinde acum cele mai importante caracteristici tehnice. Mai mult, utilizatorii pot vizualiza topuri ale produselor recomandate, realizate de echipa ThePhoneGeeks, precum Top Best Buy Smartphones, Top Smartphones Dual-SIM, Top Windows Phones sau Top Gadgets.
„În primele luni ale 2014, numărul mediu de vizite pe site s-a triplat fată de aceeasi perioadă din 2013, cele mai vizitate sectiuni fiind cele de telefoane mobile si accesorii. Am dorit să le oferim clientilor nostri o modalitate simplă de a naviga pe site, astfel încât să găsească cu usurintă informatiile care îi interesează si să primească ajutor în rezolvarea problemelor tehnice pe care le întâmpină”, a adăugat Cristina Szabo.
În ceea ce priveste zonele din care provin vizitatorii site-ului EuroGsm, majoritatea acestora (27,3%) sunt din Bucuresti, fiind urmati de cei din Cluj, Iasi, Timisoara si Brasov.
EuroGsm este unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni în domeniul telecom, cu o retea de magazine extinsă la 80 de orase si 112 unităti în cei 17 ani de existentă. Compania aduce pe piată cele mai noi tendinte în domeniul comunicării mobile, telefoane de ultimă generatie, accesorii si o gamă variată de servicii, precum plata facturilor, abonamente de voce sau date. Specializarea companiei este de a oferi clientilor asistentă pentru telefoanele sau tabletele pe care acestia le detin sau doresc să le achizitioneze..