"Incepand de astazi, brandurile tale preferate sunt mai aproape de tine cu oferte si discounturi exclusive. Instaleaza pe smartphone-ul tau (IOS sau Android) aplicatia mobuy si economiseste considerabil pentru cumparaturile tale", declara reprezentantii mobuy Solutions.
Utilizatorii de smartphone-uri din Romania pot beneficia de reduceri exclusive cu mobuy, o noua aplicatie menita sa revolutioneze felul in care facem cumparaturi. Cu un design user friendly si o interfata intuitiva, mobuy schimba perceptia in materie de shopping.
Folosind geolocatia, aplicatia ofera discounturi exclusive de la brandurile partenere, direct pe telefonul mobil, atunci cand acestia se afla in apropierea magazinelor.
“Dorim sa trimitem oferte relevante utilizatorilor nostri, in functie de preferintele acestora. Pe masura ce utilizatorii folosesc tot mai mult aplicatia, noi reusim sa targetam din ce in ce mai bine ofertele catre acestia. Calitatea serviciilor noastre este cel mai important lucru pentru noi, nu dorim sa ne spamam userii cu oferte irelevante”, declara William Sterns, CMO and Co-founder mobuy Solutions.
Mecanismul de folosire este simplu: dupa ce utilizatorii au vizualizat oferta pe ecranul telefonului mobil, urmatorul pas este sa se indrepte catre magazin si sa-si achizitioneze produsul.
Cum se intampla mai exact asta? Foarte simplu! In fiecare magazin partener mobuy exista cate un dispozitiv amplasat langa casele de marcat, denumit “Totem”, unde utilizatorii trebuie doar sa loveasca usor telefonul de acesta pentru a se inregistra discountul.
mobuy este, de asemenea, prima aplicatie care rasplateste cumparaturile utilizatorilor sai. Pentru fiecare produs achizitionat sau check-in efectuat in locatiile partenere, acestia sunt recompensati cu puncte.
“Am pregatit utilizatorilor mobuy surprize de proportii, brandurilor pe care le avem alaturi la lansare li se vor adauga in curand si altele. Ne dorim sa oferim clientilor nostri oferte personalizate si relevante, de aceea aplicatia le ofera posibilitatea de a selecta categoriile de produse de la care doresc ca primeasca notificari. Parerea acestora este importanta pentru noi, iar orice sugestie venita de la utilizatorii nostri va fi tratata cu maxima seriozitate. Mai mult, in aplicatie exista sectiunea <rewards>, unde userii pot sa verifice punctele pe care le obtin dupa fiecare interactiune cu totemul. Ne dorim sa rasplatim fidelitatea clientilor fata de brandurile lor preferate si, in scurt timp, vom dezvalui in ce pot fi transformate aceste puncte”, declara Mihai Pocorschi, CEO mobuy Solutions.
Momentan, mobuy este prezent in mai mult de 40 de locatii partenere din Bucuresti, cu planuri pentru o expansiune rapida atat pe plan local cat si international. Dintre brandurile partenere mentionam: KFC, Pizza Hut, Puma, Douglas, The Body Shop, Diverta, Boarder’s Shop, Surmont Bikes & Boards Store si Bicicleta. La acestia se vor adauga in scurt timp si alti parteneri..