transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-03-2015

Nou studiu Ericsson ConsumerLab: dispozitivele purtabile ii pot face pe utilizatori mai sanatosi

Nou studiu Ericsson ConsumerLab: dispozitivele purtabile ii pot face pe utilizatori mai sanatosi

Cel mai nou studiu Ericsson ConsumerLab, denumit „Living longer: wellness and the internet”, explorează legătura dintre tehnologie si sănătate, subliniind tendintele globale din domeniu. Raportul examinează cât de multumiti sunt utilizatorii cu starea lor de sănătate si modul în care folosesc Internetul pentru a-si monitoriza sau îmbunătăti sănătatea. Raportul cumulează date din mai multe studii recente care acoperă 49 de tări si peste 54.000 de persoane.

Michael Björn, Head of Research at Ericsson ConsumerLab, a declarat: „Cei ce sunt deja multumiti cu starea lor de sănătate sunt primii dispusi să încerce noi abordări de sănătate si nu obisnuitii early adopters de tehnologie sau persoane cu probleme de sănătate. Acest grup are cerinte foarte stricte legate de cloud, confidentialitate, design si functionalitate, cerinte pe care doresc să le vadă îndeplinite simultan. Pur si simplu nu este suficient să răspunzi doar uneia sau două dintre aceste cerinte.”

În ziua de astăzi, este deja un trend popular ca oamenii să se verifice si să fie mai atenti cu ei însisi, iar cifrele arată că peste două treimi din cei care au dispozitive purtabile îsi monitorizează comportamentul. Oamenii sunt, de asemenea, convinsi că serviciile din cloud le pot da posibilitatea să trăiască mai mult si mai bine – indiferent că tehnologia va fi „la purtător” sau nu.
Raportul ConsumerLab indică si că respondentii se asteaptă să trăiască o perioadă mai lungă de timp, indiferent de dispozitivele si serviciile folosite, starea de bine individuală fiind,deci, o preocupare a societătii ca întreg.



Björn a adăugat: „Consumatorii din orase, cei care se lovesc de probleme mai mari de mediu, sunt cei mai interesati de îmbinarea conceptului de sănătate si societate, cum ar fi o brătară care să măsoare nivelul de poluarea din aer sau un dispozitiv purtabil care să ajute la deplasarea prin oras într-un mod mai prietenos cu mediul. Ei sunt deschisi către solutii care ar putea să conducă la o schimbare mai rapidă a societătii si cred că interesul pentru starea de bine personală poate să fie catalizatorul unei schimbări la nivelul întregii societăti.”

Respondentii au considerat că trei din cele sapte concepte de sănătate în societate analizate în studiu sunt responsabilitatea furnizorilor de servicii medicale, în timp ce autoritătile orăsenesti sunt văzute ca fiind responsabile pentru alte două concepte. Cu toate acestea, respondentii au declarat că atât companiile de tehnologie, cât si organizatiile de protectie a mediului trebuie să sustină împreună ultimele două concepte.

După cum explică Bjorn: „Având în vedere faptul că oamenii se asteaptă ca furnizori de servicii să fie atât de diferiti între ei, ecosistemul care îi va cuprinde pe acestia va fi, fără îndoială, foarte complex. Spre exemplu, oamenii consideră informatiile medicale ca fiind foarte sensibile, iar cei care adoptă primii servicii de îmbunătătire a stării lor fizice îi asociază chiar mai multă valoare.”


Ericsson ConsumerLab este o organizatie globală de studiu al consumatorilor care analizează în fiecare an modul în care oamenii din 40 de tări utilizează si se raportează la IT&C. Ericsson ConsumerLab ajută utilizatorii, dar si organizatiile din industrie si autoritătile să înteleagă nevoile si dorintele oamenilor.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar