|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 03-10-2014 |
Retailerii globali privesc spre noul comert digital, la urmatorul miliard de utilizatori de Internet
Alte stiri la aceasta categorie
In prezent sunt 2.9 miliarde de utilizatori de Internet in intreaga lume. Desi este un numar impresionant, companiile si autoritatile au ocazia sa se dezvolte in aceasta directie, aducand in mediul online restul de 60% din populatia globala. Reusita in sustinerea acestor consumatori va depinde de cunoasterea tarilor aflate in topul cresterii digitale.
Pentru a permite companiilor si autoritatilor sa inteleaga dinamicul peisaj digital global, a dezvalui modele si a oferi informatii despre utilizatorii de Internet actuali si viitori, MasterCard si scoala Fletcher din Universitatea Tufts au colaborat pentru crearea Digital Evolution Index. Potrivit clasamentului, Singapore, Suedia si Hong Kong ocupa primele trei locuri pe lista celor mai pregatite tari pentru a intampina urmatorul miliard de utilizatori de Internet, multumita economiilor digitale avansate, dar aflate inca in crestere. Marea Britanie si Elvetia completeaza lista primelor cinci, in timp ce Statele Unite ocupa cel de-al saselea loc dintre cele 50 de tari evaluate. China, Malaysia si Thailanda au ocupat primele trei locuri in topul economiilor digitale care evolueaza cel mai rapid, ca rezultat al cresterii accelerate a populatiei utilizatoare de Internet si smartphone-uri.
“Modul in care oamenii se implica in mediul digital se schimba repede, iar noi trebuie sa ascultam si sa observam, ca sa intelegem cu adevarat oportunitatile si sa le facem relevante pentru ei, in locurile in care se afla”, a declarat Ann Cairns, Presedinte International Markets, MasterCard. “Este clar ca inovatia actioneaza la viteze diferite in jurul lumii, dar oportunitatea din fata noastra se refera la modalitatea in care gestionam implicarea in lumile online si offline si consolidam increderea intre utilizator, serviciu si mecanismul de plata. ”
Studiul a identificat patru mecanisme declansatoare interdependente – oferta, cererea, institutiile si inovatia – care determina evolutia digitala a fiecarei tari si pot servi ca puncte strategice de evaluare a dezvoltarii viitoare.
“Exista putine cunostinte despre trecutul si prezentul digital al Vestului care sa ne ofere informatii despre prezentul si viitorul digital al Restului”, a declarat cercetatorul principal Bhaskar Chakravorti, Partener Senior, Decan Afaceri Internationale si Finante la scoala Fletcher. “Dezvoltarea si directia tarilor de-a lungul timpului rezulta din interactiunea acestor elemente sistemice. in experienta Vestului, cei patru factori declansatori sunt mai strans conectati. in cazul pietelor emergente – unde se afla urmatorul miliard de consumatori electronici – unii dintre acesti factori se misca mai repede decat ceilalti; traiectoria nu este liniara si poti sfarsi prin a avea surprize precum Alibaba in China, Flipkart in India sau M-Pesa in Kenya. Mai exact, intelegerea institutiilor si a inovatiilor din aceste parti ale lumii este esentiala pentru a sti unde va fi urmatoarea etapa in evolutia digitala a lumii.”
In timp ce pietele dezvoltate domina primele locuri, un peisaj diferit se evidentiaza atunci cand evaluam viteza cu care digitalul este adoptat. Studiul a analizat evolutia fiecarei piete din 2008 pana in 2013, pentru a intelege punctele de referinta ale tarii, a urmari progresul si a identifica domeniile care necesita imbunatatire. tarile au fost impartite in patru zone de traiectorie:
Break Out – Aceste tari au in prezent un nivel scazut al pregatirii, dar evolueaza rapid. India, China, Brazilia, Vietnam si insulele Filipineze sunt cateva exemple. Daca rata de evolutie se mentine, aceste tari vor deveni economii digitale puternice, dar clasamentul arata ca urmatoarea faza a cresterii poate fi mai greu de obtinut.
Stall Out – Desi in trecut au avut cresteri puternice, aceste tari (cea mai mare parte a Europei de Vest si de Nord, Australia si Japonia) au atins etapa maturitatii. Inovatia si cautarea de piete dincolo de granitele proprii vor fi critice pentru continuarea cresterii.
Stand Out – Aceste tari, precum Singapore, Hong Kong si Statele Unite au continuat sa mentina un nivel inalt al tranzactiilor digitale, sustinute de infrastructura de ultima ora si consumatorii interni sofisticati. Pentru a ramane piete Stand Out, trebuie sa continue sa accelereze inovatiile.
Watch Out – Aceste tari se confrunta cu provocari, dar cu o populatie de totala de 2.5 miliarde de oameni, ele reprezinta oportunitati importante pentru investitii. Indonezia, Rusia, Nigeria, Egipt si Kenya sunt astfel de exemple..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Sandra
You Sir/Madam are the enemy of confusion evwreehery!
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|