Air France lanseaza o noua campanie publicitara, intitulata ”Air France, France is in the air”. Aceasta noua semnatura Air France face parte din ambitiosul program Transform 2015 si vine ca o schimbare dupa 15 ani de la lansarea sloganului ”Air France - Making the sky the best place on earth”.
Campania publicitara dezvoltata de Air France la nivel global se va desfasura in presa tiparita, in 12 tari: Franta, Germania, Brazilia, Canada, China, Spania, USA, Italia, Japonia, Rusia, Senegal si Elvetia, dar si in mediul online si la radio. Campania, creata de agentia de publicitate BETC Paris, cuprinde 6 vizualuri care ilustreaza serviciile oferite de Air France: confortul aeronavelor A380, noua clasa La Premiere, noua clasa Business, gastronomia, reteaua dezvoltata si SkyPriority (servicii prioritare oferite in peste 1000 de aeroporturi din intreaga lume). In plus, alte 12 vizualuri sunt folosite pentru a reprezenta principalele destinatii deservite de compania franceza (Paris, New York, Brazilia, Japonia, China, Africa, Italia etc.)
Noul slogan de campanie ”Air France, France is in the air” a fost conceput in mod strategic in limba engleza, pentru a demonstra deschiderea si spiritul global al companiei. De asemenea, acest slogan reliefeaza cele mai importante valori ale Frantei si promisiunea Air France de a oferi pasagerilor sai o experienta frantuzeasca la bord (arta de a trai, branduri de top, bucatari renumiti).
Cu ocazia acestei noi campanii de imagine, Air France a lasat si un concurs pe pagina de Facebook a companiei, cu premii zilnice constand in doua bilete de avion intercontinentale. Prin aplicatia Le carnet de voyage, se doreste promovarea destinatiilor companiei printr- un joc care presupune gasirea unor vizualuri ascunse pe diferite platforme media.
Zilnic, pana pe 6 aprilie, un castigator este premiat cu 2 bilete de avion pe o ruta lung-curier, iar la sfarsitul jocului, se vor oferi doua bilete pentru lung-curier la clasa Business.
”2014 este, pentru Air France, anul in care publicitatea are un rol important. Promovam calitatea de lux a produselor si a serviciilor noastre, noile destinatii, schimbarile in domeniul digital, precum si preturile reduse. Campania aceasta este o mare investitie in brandul nostru si se integreaza in planul Transform 2015”, a declarat Frederic Gagey, Chairman& CEO Air France.
Air France, impreuna cu filiala sa regionala HOP!, opereaza 1.500 de zboruri zilnice atat in Franta, cat si in restul Europei si in intreaga lume. Flota sa cuprinde 374 de aeronave.
AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucatori in transportul aerian, la nivel mondial si lider de piata pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. In 2012, AIR FRANCE KLM a transportat peste 77 de milioane de pasageri si peste 1,4 milioane de tone cargo. Flota companiei este formata din 573 aeronave, iar reteaua acopera 243 de destinatii din 103 tari prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle (unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume) si Amsterdam-Schiphol.
Air France si KLM sunt companii membre ale aliantei globale SkyTeam care numara 19 membri si care ofera pasagerilor din intreaga lume acces la o retea globala de peste 15.500 de zboruri catre peste 1000 de destinatii din 187 de tari. Programul de fidelitate al aliantei SkyTeam se numeste Flying Blue si este lider in Europa, cu peste 21 de milioane de membri. Companiile membre Flying Blue care au zboruri din Romania sunt Air France, KLM, Alitalia, Czech Airlines, TAROM si Aeroflot..