|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 21-06-2012 |
Air France - 10 noutati estivale
Alte stiri la aceasta categorie
În preajma sezonului concediilor de vară, Air France oferă servicii noi, în aeroport, la bord si online. Aceste servicii noi si inovatoare reflectă strategia companiei de dezvoltare a gamei de produse si servicii în cadrul planului său de transformare.
Canale expres
Pentru clientii care îsi doresc o autonomie mai mare în organizarea călătoriei, Air France oferă un nou parcurs expres prin care pasagerii îsi pot imprima singuri etichetele pentru bagaje la bornele self-service si pot merge direct în zona de predare a bagajelor „Express” fără a sta la cozile din fata ghiseelor de check-in. În acest sens, am confectionat panoul de semnalizare „Express” usor de identificat.
Parcursul expres este introdus în cursul acestei veri în mai multe aeroporturi din Franta, inclusiv terminalele 2F si 2G Paris-Charles de Gaulle, Paris-Orly, Bordeaux, Lyon, Mulhouse, Nantes, Nisa, Pau, Strasbourg si Toulon. Va fi instalat de asemenea în săptămânile următoare în Biarritz, Brest, Montpellier si Toulouse.
Ridicarea si livrarea bagajelor la adresa clientului în regiunea pariziană
Air France oferă clientilor săi o gamă de servicii personalizate în aeroportul Paris-Charles de Gaulle.
Această gamă de servicii este extinsă în această vară printr-o nouă posibilitate: livrarea si predarea bagajelor la adresa clientului în regiunea pariziană.
Pasagerii care ajung la Paris-Charles de Gaulle pot acum să beneficieze de livrarea bagajelor la adresa specificată de ei în Paris sau în regiunea pariziană.
În mod similar, la începutul lunii iulie, pentru plecările din Paris-Charles de Gaulle, Air France va ridica bagajele direct de la adresa clientului: procedurile de check-in sunt efectuate apoi direct la adresa furnizată de client. Bagajele vor fi apoi transportate de Air France la aeroport, sigilate si încărcate pentru zborul clientului. Astfel, clientul nu trebuie să îsi facă griji în privinta bagajelor si le poate ridica pur si simplu la destinatie.
Gama de servicii personalizate în aeroport permite de asemenea clientilor să beneficieze de asistentă din partea unui agent Air France dedicat atât timp cât se vor afla în aeroport prin canalul prioritar din terminalul de plecări, dacă au un zbor de legătură sau la sosire. Îsi pot de asemenea personaliza călătoria alegând dintre diferitele optiuni a la carte:
- transfer de la aeroport în oras (si invers) cu o masină cu sofer, microbuz sau motocicletă,
- o cameră la hotel pentru câteva ore pentru a se reîmprospăta sau a lua micul dejun înainte de a pleca spre oras.
Aceste servicii personalizate de asistentă sunt furnizate începând de la 200 €, pentru una până la patru persoane si permit clientilor să acumuleze 400 Mile Premiu Flying Blue la fiecare achizitie.
Aceste servicii pot fi achizitionate telefonând la +33(0)1 72 95 00 77*, între orele 8.00 si 21.00, de luni până vineri si până la orele 20.00 sâmbăta (ora Parisului) sau online pe site-urile web Air France în următoarele tări. Germania, Belgia, Canada, China, Spania, Statele Unite ale Americii, Franta, Marea Britanie, Italia, Japonia, Portugalia si Rusia. *Pret perceput pentru o convorbire din Franta sau străinătate fără taxe suplimentare.
Cină gastronomică si confort la bord
Începeti-vă vacanta comandând unul din cele cinci meniuri a la carte disponibile ca alternativă la meniul zilei (oferit gratuit): bucurati-vă de o experientă gastronomică franceză veritabilă cu meniul Tradition, „Une Selection LENÔTRE”, conceput special pentru Air France de renumitul institut culinar Lenôtre, „un val de prospetime” cu Océan, „o pată verde pe albastrul cerului” cu Bio si „Un gust Dolce Vita” cu Italia.
Această nouă ofertă este disponibilă în cabinele Voyageur si Premium Voyageur pe majoritatea zborurilor pe distante mari cu plecare din Paris-Charles de Gaulle si Paris-Orly. Cele cinci meniuri cu preturi variind între 12 si 28 Euro pot fi comandate pe site-ul Air France în momentul rezervării în sectiunea „Administrati-vă rezervările” cu până la 24 de ore înainte de plecare.
La clasa Affaires, mâncăruri marca Guy Martin si fotolii „full sleep”
Începând de la 01 iunie 2012 si în următoarele 8 luni, clientii din toate zborurile pe distante lungi din Paris-Charles de Gaulle pot savura meniurile concepute de Guy Martin, renumitul maestru bucătar al restaurantului Grand Véfour. Pentru ca cei care călătoresc frecvent să se poată bucura de un meniu variat, aceste delicii culinare sunt reînnoite de două ori pe lună. Această experientă culinară la bord originală si contemporană este realizată în parteneriat cu bucătarii Servair.
După savurarea acestor mâncăruri noi, clientii se pot bucura de confortul exceptional oferit de noile fotolii „full sleep” mai lungi, mai late si mai spatioase, disponibile în prezent în mai bine de jumătate din aeronavele rezervate zborurilor pe distante lungi deservind peste 50 de destinatii.
Un meniu rafinat în Premium Voyageur
În această vară, Air France îsi îmbunătăteste serviciul la bord în cabina Premium Voyageur. Pasagerii vor descoperi un meniu rafinat conceput special de Michel Nugues, membru al grupului culinar al companiei aeriene „Toques du ciel”, continând antreuri noi si deserturi delicioase.
La sfârsitul mesei, pasagerii sunt serviti cu o selectie de ciocolată .
Pe durata zborului, sunt oferite gustări variate înainte sau după mesele principale.
Noua ofertă de divertisment la bord
În această vară, Air France îsi îmbunătăteste oferta de divertisment la bord video-on-demand datorită noilor caracteristici de navigare si a unei noi prezentări mai intiuitive a sectiunilor cinema si televiziune.
Vom edita de asemenea o nouă editie a ghidului de divertisment la bord inclus în Revista Air France cu o prezentare mai dinamică si mai colorată si un continut mai atractiv pentru a-i ajuta pe pasageri să îsi aleagă programul.
Un nou scaun Alizé pentru zborurile către departamentele franceze de peste mări
Pe Boeing 777-300ER între Paris si Fort-de-France, Pointe-a-Pitre si Réunion si pe Airbus A340 deservind Cayenne, Air France oferă noi scaune în cabina Alizé. Aceste scaune cu spătar fix oferă clientilor confortul unui spatiu privat si 40% mai mult spatiu în comparatie cu scaunul din clasa Voyageur.
Los Angeles, Singapore cu A380 si două noi destinatii pe distante lungi
Zburati în această vară în cele patru colturi ale lumii cu oferta Air France de două destinatii pe distante lungi: Wuhan în China, cu 3 zboruri săptămânale si Abuja în Nigeria, cu un zbor zilnic.
Odată cu completarea flotei cu două noi Airbus A380, Air France operează de asemenea un zbor zilnic către Los Angeles si trei zboruri săptămânale către Singapore cu super jumbo.
Noi destinatii pentru week-end-uri prelungite de vară
În această vară, cu plecare din Marsilia, Nisa si Toulouse, Air France oferă 1.300 zboruri săptămânale către Franta, Europa si bazinul mediteranean la preturi începând de la 50 € toate taxele incluse pentru bilete dus.
Noile servicii estivale acoperă:
- plecările din Marsilia, Barcelona, Hamburg, Venetia, Marrakesh, Berlin. Tel Aviv va fi de asemenea deservit de trei ori pe săptămână cu plecare din Marsilia, începând cu 05 septembrie 2012.
- plecările din Toulouse, Atena, Berlin, Casablanca, Hamburg, Istanbul, Malaga, Malta, Marrakesh, Neapole, Praga, Sevilia, Tunisia, Venetia si Viena.
- plecările din Nisa, Atena, Neapole, Tel Aviv si Venetia.
Noi aplicatii de călătorie
La începutul lunii iulie, Air France va oferi o nouă aplicatie iPad gratuită pentru a-i inspira pe călători prin promovarea destinatiilor si tarifelor competitive ale Companiei. Facilitătile de rezervare si plată vor fi disponibile în conditii optime de securitate. Aplicatia iPad Air France va furniza de asemenea utilizatorilor accesul la alte servicii ale Companiei, inclusiv check-in si administrarea rezervărilor.
Air France oferă de asemenea alte aplicatii inovatoare pentru smartphone-uri: cu „Cele mai bune oferte Air France”, utilizatorii pot naviga pe o hartă interactivă a lumii si accesa pe loc cele mai bune promotii. Aplicatia „Travel Book by Air France” permite crearea si partajarea propriilor albume de fotografii de călătorie..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Muskan
Am fost si eu acolo,in Retezat.Nu mi s-a parut chiar asa de greu urcusul pana la Peleaga,am facut 3 ore din Poiana Pelegii pana in vafrul Peleaga.Grea mi s-a parut coborarea,nu mi-am luat bocancii.Mi-am luat niste adidasi care m-au strans.Mi-a dat un prieten niste adidasi mai buni.Aia nu m-au strans.
|
Bezawit
This is another great sumamry article in your blog on recent news. How do you guys provide such a great service without cost? Brilliant. Well done, and keep up the good work thank you.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|