|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 06-03-2012 |
BrandTailors - dezvoltarea identitatii restaurantului Phill
Alte stiri la aceasta categorie
BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – finalizează dezvoltarea indentităţii de brand pentru Phill – cel mai nou concept de restaurant de pe piaţa Horeca din România.
BrandTailors creează, în premieră pe piaţa Horeca, identitatea vizuală şi verbală pentru brand-ul Phill – primul concept de restaurant cu loc de joacă pentru familii cu copii de pe piaţa din România.
Dezvoltată în jurul conceptului de inovaţie, definitoriu pentru Phill, identitatea vizuală reuşeşte, prin execuţiile grafice jucăuşe, prin formele neobişnuite şi paleta de culori vii, neaşteptate, să ofere coeziune valorilor brand-ului – experienţa culinară nebănuită, ineditul spaţiului, confortul domestic neaşteptat – şi să le integreze sub amprenta unui logo cu caracter butaforic – elefantul Phill – ce completează experienţa de brand în esenţa sa.
"Este pentru prima oară când un restaurant din România apelează la o companie de branding în vederea dezvoltării strategiei şi a imaginii de brand, în acord cu design-ul interior şi funcţionalitatea serviciilor sale. Deşi nou pentru echipă, proiectul Phill reconfirmă înţelegerea deplină din partea BrandTailors a tuturor variabilelor de branding necesare fundamentării coerenţei unui brand în mod remarcabil", spune Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator.
În ceea ce priveşte retorica de brand, aceasta desăvârşeşte identitatea vizuală a Phill, conferindu-i expresivitate printr-o abordare relaxată, prietenoasă şi familiară aparte. Sloganul Phill, „restaurant and more” sporeşte adresabilitatea brand-ului şi relevanţa acestuia în cadrul tipologiei de clienţi vizate de managementul Phill.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Beatrice Daniş – auditare de brand, Andreea Florea – strategie şi retorică de brand, Lehel Mako Mor şi Ovidiu Pop – design de brand, Ovidiu Pop - design de logotip, Andreea Florea şi Ovidiu Pop – comunicare de brand, Alina Crangă – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.
BrandTailors înseamnă strategie, viziune, metodă şi eficacitate, lucruri demonstrate în peste 7 ani de activitate în care am finalizat peste 100 de proiecte şi am revoluţionat peste 50 de categorii de produse şi servicii. Printre clienti: The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Intersnak, Pepsico, Lactalis, Tetra Pak, Albalact, Caroli Foods, Kandia, Azuga Waters, Titan, Ţiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree sau Petrom şi o serie de brand-uri cunoscute, pe care le-am revitalizat - Kandia, Măgura, ROM, Silvana, Zuzu, Fulga, Rarăul, Lăptic LaDorna, Perla Covasnei, Eurovita, Peak, Antena 1, UTV, Europa FM, Radio 21, BCR Open România, Class Living, Ambasador sau Igienol ori pe care le-am creat – Azuga Apă de Izvor, HapiHap, Grania, Generis, Kand’or, Vibe FM, Naturlich sau Yammix..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Tao
A good point, but why not tell us amateur phehtgrapoors that are just starting out where to find these basic principals? Every time I google info I get a different answer for everything. I cannot afford to hire a lawyer yet so where do we find these facts and rules? Are they even legal agreements or is it just opinion on what we should sell and to who? Personally unless the buyer presents me with legal documents explaining to me what I am agreeing to and a good price I am selling MY photographs to who ever I want.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|