transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-06-2013

Designul exclusivist al bailor - investitii de zeci de mii de euro realizate de unitatile HoReCa

Designul exclusivist al bailor - investitii de zeci de mii de euro realizate de unitatile HoReCa

Investitorii hotelieri din România cheltuie sume cuprinse între 10.000 şi 40.000 de euro pentru utilarea băilor cu lavoare, potrivit Kuma România, unul dintre principalii producători autohtoni de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline.

„Hotelurile de 3, 4 şi 5 stele din România cu un număr de 40 – 60 de camere alocă sume importante pentru amenajare băilor, deoarece managerii au înţeles că turiştii se întorc doar dacă s-au simţit confortabil. Aşa că, din ce în ce mai mult, se pune accent pe amenajare adecvată cu ansambluri de lavoare generoase ce dispun de accesorii incluse şi detalii exclusiviste”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.

Potrivit afirmaţiilor sale, dezvoltatorii hotelieri aleg produse cu un design deosebit care să ajute la diferenţierea locaţiei şi la atragerea de turişti. Astfel, băile din hoteluri oferă treptat confortul unor adevărate SPA-uri, fiind personalizate în funcţie de spaţiu şi în ton cu amenajarea întregii camere. Funcţionalitatea este un alt criteriu pe baza căreia hotelierii aleg lavoarele. Astfel, modelele cu blaturi generoase ce pot încorpora şi spaţii de depozitare sau rafturi port-prosop sunt cel mai des alese.

Aceeaşi tendinţă este observată şi în cazul restaurantelor, cafenelelor sau cluburilor.

Amenajarea băilor capătă o importanţă sporită, iar produsele şi materialele alese sunt unele de top.
 
60% din afacerile Kuma pe plan local, realizate prin proiecte HoReCa

În acest moment, 60% din vânzările Kuma România pe plan local sunt realizate prin proiectele HoReCa, restul revenind celor de tip office building, comerciale sau clienţilor finali.
 
„Pentru anul în curs estimăm menţinerea cifrei de afaceri la acelaşti nivel ca şi anul trecut – 3 milioane de euro. Din totalul business-ului însă, 20% este realizat pe plan local, restul de 80% revenind exportului pe pieţe europene”, a mai spus Camelia Olesen.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar