În brutăriile Paul luna aceasta este „Luna Macarons”. Deserturile cu învelis crocant si interior delicat sunt unul dintre produsele emblematice ale Paul, fiind disponibile în 10 variante, cu diferite arome. Pentru iubitorii de macarons, Paul organizează în această lună specială concursul pe Instagram „Un macaron pour un voyage à Paris”.
„Majoritatea clientilor nostri cumpără macarons când vin la Paul, acestea fiind printre cele mai renumite produse ale noastre. De altfel, suntem printre primii care au adus macarons în România, oferind sortimente foarte variate si chiar produse speciale pe bază de macarons, cum este gama macaron frappe. Astfel, în această primăvară dorim să oferim iubitorilor de macarons nu doar produsele pe care le îndrăgesc atât de mult ci si ocazia de a le savura chiar la Paris, prin intermediul primului concurs pe care-l organizăm pe Instagram si pe Facebook ”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Paul România.
Brutăriile Paul oferă o mare varietate de macarons, adaptate celor mai exigente gusturi, cu arome precum: ciocolată, fistic, cafea, zmeură, cocos, crème brûlée, ciocolată si zmeură, lime, smochine, praline sau portocale. La Paul, toate sortimentele de macarons sunt disponibile în varianta standard (75 g.) sau mini (14 g.). De asemenea, clientii Paul se pot bucura de gama specială de frappe-uri pe bază de macarons ce include: Macaron Frappe Chocolat, Macaron Frappe Framboise, Macaron Frappe Pistache si Macaron Frappe Vanille.
Pentru a participa la concursul organizat pe Instagram, clientii Paul trebuie să uploadeze pe contul lor de Instagram sau pe wall-ul paginii de Facebook o fotografie cu un macaron realizată într-una din locatiile Paul, folosind hashtagul #brutăriilePaul. Mai multe detalii despre concurs pot fi găsite pe pagina de Facebook Paul, în tabul dedicat.
Produsele macarons sunt disponibile în toate locatiile Paul: Dorobanti, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piata Romană, Mall Promenada, Ploiesti Shopping City, dar si în cele de tip chariot din Bucuresti Mall, Plaza România si Băneasa Shopping City.
Cu o traditie de peste 120 de ani în arta brutăriei, Paul se bucură de o reputatie solidă, atât la nivel international, cât si în România. Istoria Paul începe în 1889, cu o brutărie si patiserie frantuzească de familie. Produsele Paul transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” frantuzesc: gourmet si sofisticat, dar în acelasi timp traditional si atemporal. Alături de pasiunea pentru pâinea frantuzească, retetele unice cu ingrediente atent selectionate sunt elementele care constituie identitatea mărcii Paul.
În România, brutăriile Paul se găsesc în Dorobanti, la Universitate, în Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piata Romană, Mall Promenada, Ploiesti Shopping City, dar si ca locatii de tip chariot în Bucuresti Mall, Plaza România si Băneasa Shopping City. .