transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 24-01-2025 4.7792 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 31-05-2012

Noua aeronava 747-8 Intercontinental de la Boeing - primul zbor pentru Lufthansa

Noua aeronava 747-8 Intercontinental de la Boeing - primul zbor pentru Lufthansa Compania Lufthansa a primit primul Boeing 747-8 Intercontinental nou, prevăzut cu patru motoare GEnx-2B. Premiera celei mai lungi aeronave de pasageri din lume a fost sărbătorită cu un eveniment de rulare în hangar care a avut loc în aeroportul Frankfurt. Lufthansa a comandat în total 20 de aeronave Boeing 747-8 cu motoare GEnx-2B.

„Suntem încântati si întâmpinăm cu entuziasm sosirea modelului 747-8 Intercontinental în flota noastră. Datorită nivelului scăzut de zgomot, consumului redus de combustibil si cantitătii reduse de emisii, 747-8 Intercontinental ne va ajuta să respectăm strategia privind protectia mediului si durabilitatea, sustinută de investitii în inovatie. Pasagerii nostri vor fi cuceriti de noul interior, care include cabina de clasă business nouă, perfect orizontală,” a declarat Carsten Spohr, CEO al Lufthansa German Airlines.


Motorul cu cea mai rapidă vânzare din istoria GE


În luna martie 2012, GE a sărbătorit livrarea primului Boeing 787 Dreamliner prevăzut cu GEnx-1B. În plus, zborul inaugural al 747-8 Freighter de la Boeing de anul trecut a beneficiat de motoare GEnx-2B.

Format din două tipuri de motoare, motorul GEnx-1B optimizat pentru modelul Boeing 787 si motorul GEnx-2B optimizat pentru Boeing 747-8, familia GEnx dispune de acelasi nucleu central si 80% din componentele modulare usor de înlocuit.
Dezvoltarea acestuia a început în 2004, pe baza arhitecturii consacrate a motorului GE90, cel mai mare si mai puternic motor de avion construit vreodată. Cu peste 800 de comenzi pentru motorul GEnx-1B si peste 400 de comenzi pentru motorul GEnx-2B, GEnx este motorul cu cea mai rapidă vânzare din istoria GE. Astfel, GE Aviation si-a extins productia de motoare GEnx în ultimii câtiva ani si intentionează să producă peste 160 de motoare GEnx anul acesta, planificând o productie de peste 200 de motoare GEnx în 2013.

„Cele patru motoare GEnx-2B ale aparatului Boeing 747-8 Intercontinental al Lufthansa sunt dotate cu tehnologii si materiale avansate care îmbunătătesc semnificativ eficienta consumului de combustibil, performanta, reduc emisiile si cresc durabilitatea”, a declarat Ferdinando Beccalli-Falco, Director Executiv GE Germania, Presedinte si Director Executiv GE Europa si Asia de Nord. „GEnx-2B  nu este doar apogeul multor ani de proiectare, dezvoltare si testare a motorului în cadrul GE, ci si rezultatul unei strânse colaborări cu partenerii nostri Boeing si Lufthansa, încă de la începutul erei aeronavelor comerciale


Reducerea consumului de combustibil, a emisiilor de CO2, a nivelului de zgomot si a timpului de service


GEnx este singurul motor de avioane din lume prevăzut cu carcasă de ventilator si palete de ventilator făcute din materiale compozite din fibră de carbon. Răsina epoxidică solidă, din fibră de carbon este rezistentă la coroziune, mai usoară decât aliajele de titan si reduce greutatea cu 181 kg pe motor. Avantajele sunt evidente. Aeronavele de tipul Boeing 747-8 pot avea un consum de combustibil mai eficient, pot zbura pe distante mai lungi si petrec mai putin timp în hangarul de întretinere.

Motorul GEnx are un consum de combustibil cu 15% mai eficient decât cel al motoarelor comparabile folosite în prezent, ceea ce înseamnă cu 15% mai putine emisii de CO2 si economii de costuri pentru combustibil de până la 1,4 milioane euro (EUR) pe aeronavă pe an.

Mai mult, combustorul inovator dublu inelar cu pre-turbionare (twin-annular pre-swirl – TAPS) al GEnx reduce considerabil gazele NOx cu până la 55% sub limitele reglementate în prezent si alte gaze reglementate cu până la 90%. În plus, datorită raportului de decibeli la kilogram propulsie, GEnx este cel mai silentios motor produs de GE datorită paletelor mari si mai eficiente ale ventilatorului care functionează la viteze periferice mai reduse, ajungându-se astfel la o scădere cu aproximativ 30% a nivelului de zgomot.

„Partenerii nostri GE si Lufthansa ne-au ajutat să construim o aeronavă extraordinară cu cele mai avansate aripi si motoare existente. Această aeronavă va permite operatorilor să transporte mai multe persoane si mai multe mărfuri pe distante mai lungi, mai rapid, cu un consum mult mai redus de combustibil si cu putine emisii,” a declarat Elizabeth Lund, Vicepresedinte Boeing si Director General al diviziei 747. „Completată de un interior cu totul nou, inspirat din modelul Dreamliner, această nouă aeronavă va impune standardele de performantă, responsabilitate ecologică si satisfactie a pasagerilor pentru secolul XXI.”

Participantii la repartizarea veniturilor aferente GEnx sunt IHI Corporation din Japonia, Avio SpA. din Italia, Volvo Aero din Suedia, MTU din Germania, TechSpace Aero din Belgia, Snecma (SAFRAN Group) din Franta si Samsung Techwin din Coreea..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Ajay
Pierre, your tips are great and so simple! As the Online Ad Trafficker for Trulia.com, I see the whole gamut of agent bnaenrs. Typos are my biggest pet peeves so I'm happy you mentioned that. I also agree that agent photos are not always necessary consumers are looking for houses so show them houses. However, if you are keen on introducing yourself visually, at least show some personality. If you use a suited head shot, you just blend in with the crowd so there's no point to including a photo at all.Check out Todd Martinez's banner in Danville, California it shows him with his motorcycle. Now when I first saw this, I definitely chuckled. Then I realized his strategy is pretty smart. His ad immediately got my attention, I gave it more thought than I normally would, I came away with a sense of who he was as a person, and finally I remembered him. I still do, obviously!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar