transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 15-06-2025 4.3665 lei 5.032 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-12-2012

Noul Germanwings - rebranding incepand cu 1 iulie 2013

Noul Germanwings - rebranding incepand cu 1 iulie 2013

Compania low-cost Germanwings va oferi in curand un produs de calitate superioara, cel mai bun produs al companiei aeriene pentru segmentul low-cost din Europa. De la 1 iulie 2013, vine in intampinarea clientilor sai cu noi pachete de servicii, mai flexibile si apropiate nevoilor lor. Produsul va oferi tuturor pasagerilor posibilitatea ”zborurilor a la carte”. Astfel, pasagerii vor avea posibilitatea sa isi creeze propriul pachet individual de calatorie, noul concept oferindu-le posibilitatea de a adapta calatoria la nevoile personale. Pasagerii vor putea opta pentru o simpla calatorie low-cost fara alte servicii suplimentare sau pentru o „calatorie experienta”, cu alte servicii incluse si confort sporit.

”Noul Germanwings” ofera trei pachete de servicii diferite pentru clasa de zbor Economy, la tarife diferite. Pachetul ”Best” ofera servicii si optiuni de calitate superioara si vine in special in intampinarea nevoilor oamenilor de afaceri, insa reprezinta o oferta atractiva si pentru cei ce calatoresc in interes personal. Pachetul tarifar ”Smart” are anumite servicii suplimentare incluse, dar ofera si posibilitatea de a completa serviciile deja incluse in functie de nevoile individuale. Pachetul ”Basic” reprezinta oferta low-cost.



Cristoph Franz, Presedintele Consiliului Executiv al Deutsche Lufthansa AG: ”Cu ”noul Germanwings” declansam ofensiva in ceea ce priveste conexiunile punct cu punct. Am dezvoltat un portofoliu de produse convingator si beneficiem de expertiza indelungata pe segmentele low-cost si premium. „Noul Germanwings” combina elemente din ambele segmente. Astfel stabilim noi standarde pe piata europeana. Acest nou concept ne va ajuta sa zburam din nou profitabil chiar daca zborul de conexiune nu decoleaza de pe un aeroport cu statut de hub aerian. in acelasi timp dorim sa venim in intampinarea pasagerilor nostri cu o oferta moderna.”

incepand cu1 iulie 2013 ”noul Germanwings” va reuni oferta de zboruri descentralizate din Europa ale companiei Lufthansa, operate in afara nodurilor de transport aerian Frankfurt sau München si portofoliul Germanwings. Compania va prezenta astfel o oferta inteligenta, dinamica si inovatoare, pe care o va lansa pe piata incepand cu 1 iulie 2013. Aeronavele ce fac parte din flota Lufthansa care vor fi operate pe viitor de ”noul Germanwings” vor trece tot de la aceasta data printr-un proces de reechipare si transfer succesiv.

”Prezenta proaspata pe piata, ofertele tarifare ce pot fi concepute individual si calitatea superioara a unei companii aeriene parte a Grupului Lufthansa transforma Germanwings intr-un furnizor atractiv atat pentru cei ce calatoresc in interes de afaceri, cat si pentru cei ce calatoresc in interes personal. Conceptul va fi imbratisat si de pasagerii traditionali Lufthansa, care vor putea calatori cu Germanwings pe rutele noastre care nu trec prin Frankfurt sau München”, a declarat Carsteb Spohr, membru al Consiliului Executiv al Deutsche Lufthansa AG.

O data cu noul rebranding, Germanwings isi modifica si logo-ul. Elementul cheie va fi un ”W” stilizat, intr-o combinatie cromatica de culoarea zmeurei si culoarea galben. Astfel, termenul ”wings” din Germanwings devine un simbol pregnant. Toate aeronavele  companiei aeriene vor fi revopsite succesiv o data cu introducerea noului concept, incepand cu 1 iulie 2013.

Apropierea tot mai mare fata de client reprezinta o componenta importanta pentru noul Germanwings: pe viitor, compania va putea interactiona in mod direct  si spontan cu clientii ca urmare a dezvoltarii aplicatiilor mobile de rezervare si informare. Toate preturile sunt comunicate  corect, nu exista costuri ascunse, iar conexiunea telefonica cu numarul 0900 va fi inlocuita cu o conexiune mai ieftina, cu numarul 0180. De asemenea, Germanwings va pastra tariful minim pentru biletele de tip entry level de 33 de euro pentru un zbor one-way (doar dus.)

Conform moto-ului ”Rentabil, nu ieftin”, angajatii companiei aeriene vor lucra si mai intens pe viitor in vederea indeplinirii cerintelor clientilor in mod optim. in acest sens, clasa de zbor Economy ofera posibilitatea de a alege intre trei module tarifare de baza: Best, Smart si Basic. Tariful Best include cel mai bun produs disponibil pe segmentul de zboruri intra-europene low-cost si introduce standarde noi: pasagerul are rezervat un loc pe unul dintre primele trei randuri din avion. Locul respectiv ii ofera un spatiu generos de 32 de toli (81,2 cemtimetri), iar locul de la mijloc ramane liber. Tariful Best mai include accesul la lounge-urile Lufthansa, check-in prioritar si utilizarea liniei rapide Fastlane la controlul de securitate, inregistrarea unui numar mai mare de mile in cadrul programului de fidelitate Miles & More, acumularea de mile HON Circle, posibilitatea de a preda cantitate dubla de bagaje (de 2 ori 23 de kilograme), catering a la carte la bord, flexibilitate la modificarea rezervarii si posibilitatea de a anula biletul.

Tariful Best va fi disponibil, intr-o prima etapa, pe toate zborurile domestice din Germania si pe pietele esentiale ale Germnwings, adica in Austria, Elvetia, Belgia, Rusia, Franta si Marea Britanie.
Tariful Smart al noii companii Germanwings reprezinta noul tarif standard si corespunde unui produs clasic din gama economy, de calitate superioara: in cadrul acestui tarif sunt rezervate pentru pasageri locuri pe randurile din partea din fata a avionului. Aceste locuri ofera acelasi spatiu generos de 32 de toli (81,2 centimetri), la fel ca si oferta inclusa in pachetul Best. Oferta de catering din cadrul tarifului Smart include un snack si bauturi racoritoare. Pasagerii care opteaza pentru tariful Smart pot preda gratuit un bagaj de cala de 23 de kilograme.

Tariful Basic este cel mai rentabil financiar si corespunde unui produs clasic low-cost: cei care opteaza pentru acest produs, renunta la serviciile de catering fara plata si la posibilitatea de a preda bagaj gratuit, iar in avion pot ocupa locuri doar incepand cu randul 11.

Ce este deosebit la Germanwings: si in cazul celor doua pachete tarifare Smart si Basic, pot fi achizitionate servicii suplimentare complementare. Fiecare pasager poate sa isi creeze un pachet de servicii personalizat, selectand din meniul de optiuni de calitate superioara produsul dorit in doar cativa pasi – simplu si flexibil.

Thomas Winkelmann, purtator de cuvant al Germanwings: ”Germanwings introduce noi standarde in industria aeriana din Europa. Noul produs le ofera clientilor ceea ce este mai bun in lumea transportatorilor low-cost si in cea a companiilor aeriene traditionale.”

Dispunand de o flota de 90 de aeronave, compania va putea transporta prin conexiuni directe aproximativ 20 de milioane de pasageri.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar