|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 29-05-2012 |
Raport de progres Transform 2015: prezentarea proiectului operational strategic Air France
Alte stiri la aceasta categorie
Conform planificării initiale, Alexandre de Juniac, Presedinte si Director General Air France, a prezentat Comitetului Central si cadrelor executive Air France proiectul operational strategic al companiei în cadrul raportului de progres al planului Transform 2015. Acest proiect vizează recâstigarea competitivitătii si repozitionarea produsului si serviciilor pentru client la cel mai înalt nivel mondial.
Air France a ales să îsi mentină în linii mari perimetrul său de activitate, ceea ce implică, dat fiind situatia financiară a Companiei, o crestere cu 20% a productivitătii si eficientei economice. Obiectivul Air France constă în restabilirea profitabilitătii pentru a face posibilă o revenire la crestere.
Acest proiect face parte din planul de redresare Air France KLM, în cadrul căruia ambele linii aeriene implementează măsuri de transformare pentru a asigura revenirea la stabilitate a grupului.
Reunind munca a sapte grupuri de proiect, proiectul operational strategic Air France este împărtit în cinci domenii principale:
1 – Restructurarea segmentului de curse pe distante scurte si medii
În vederea recâstigării competitivitătii, activitatea curselor pe distante mici si medii ale Grupului AIR FRANCE, deficitară în acest moment, va fi restructurată în jurul a trei poli complementari: Air France, un hub regional francez si Transavia France.
Cursele pe distante mici si medii operate cu propriile aparate de către Air France vor cuprinde zboruri de legătură pentru zborurile lung-curier în hub-ul Paris-Charles de Gaulle, rutele cu un număr mare de clienti care călătoresc în scopuri de afaceri în Franta si Europa, precum si zborurile de la bazele din Marsilia, Toulouse si Nisa.
Polul regional francez va include liniile aeriene Regional, Britair si Airlinair. Aceste linii aeriene vor opera zboruri către hub-ul Paris-Charles de Gaulle în numele Air France, precum si zboruri directe cu plecare din Paris-Orly si reteaua internă, excluzând bazele regionale.
Polul „călătoriilor de plăcere”, format din Transavia France, va opera zboruri către destinatii din Europa si Bazinul Mediteranean, cu plecare din Paris-Orly si din metropolele regionale (excluzând Marsilia, Nisa si Toulouse). Până în 2015-16, Transavia France ar trebui să opereze 20-22 aeronave, fată de 8 în prezent.
Aceste trei poluri vor permite Air France să scoată în evidentă atuurile ofertei propuse (frecvente, program de fidelizare, retea), să îsi optimizeze organizarea zborurilor sale „regionale” si să utilizeze mai bine segmentul „călătoriilor de plăcere ” cu Transavia France.
Pentru cresterea productivitătii, Compania îsi va restructura reteaua de zboruri pe distante scurte si medii bazându-se pe principiile implementate în bazele sale din Marsilia, Toulouse si Nisa. Timpul de utilizare al avioanelor va creste cu mai mult de o oră pe zi si echipajele vor trebui să crească timpul de zbor per rotatie.
Astfel, oferind în continuare acelasi număr de locuri-kilometri si mentinând calitatea produsului său, Grupul Air France va putea să retragă 34 aeronave din flota de avioane destinate zborurilor pe distante scurte si medii până în 2014 (excluzând Transavia France).
Air France va trebui de asemenea să îsi reînnoiască oferta pe toate segmentele. Serviciile oferite la Clasa Business vor fi reorganizate. La Clasa Economy, o ofertă mai bună si mai ieftină va fi disponibilă pentru călătorii pentru care pretul constituie factorul principal, oferind în continuare un produs „all inclusive”. Air France va creste de asemenea beneficiile Flying Blue pentru clientii frecventi ai retelei interne si va oferi noi optiuni de economisire pentru reteaua sa europeană.
Air France îsi va clarifica de asemenea oferta, uniformizând numele produselor ce acoperă distante medii si lungi: Business, Premium Eco si Economy.
2- Redresarea si repozitionarea activitătii lung-curier
În ceea ce priveste serviciile sale de zboruri pe distante lungi, Air France intentionează să îsi redreseze reteaua urmărind trei axe principale: ameliorarea eficientei pentru a restabili o dinamică a cresterii, executarea contractelor de bază cu clientii si impunerea prin calitatea produselor si serviciilor oferite.
Pentru restabilirea unei dinamici a cresterii si consolidarea performantei sale economice, Compania va lansa noi rute cu potential ridicat, lucru posibil datorită unor costuri mai reduse si unei productivităti mai mari a echipajelor aeriene. Air France va dezvolta rute profitabile în cursul iernii si va avea posibilitatea de a-si modifica rapid configuratia cabinelor flotei sale de Boeing-uri 777. Rutele rămase fără nicio perspectivă de profitabilitate vor fi suspendate.
Air France intentionează să îsi amelioreze produsele si serviciile, pentru orice etapă a zborului, acordând o atentie deosebită respectării punctualitătii, dezvoltând noi servicii si bazându-se pe noile infrastructuri puse la dispozitia sa la Paris-Charles de Gaulle în cadrul proiectului Hub 2012.
Air France vizează să pozitioneze la cel mai bun nivel mondial clasele sale La Premiere si Business, regândind întreaga ofertă pentru acest segment. Aceasta implică un serviciu mai personalizat si mai apropiat de client, servicii mai bune si investitii în noile cabine La Premiere si Business ce vor echipa flota Boeing 777 si Airbus A380, începând cu 2014. Modificările vor viza si clasa Economy, care reprezintă rezervorul de crestere al Companiei, prin includerea unui nou sistem de divertisment la bord.
Toate aceste investitii sunt bineînteles conditionate de succesul planului de economii.
3 – Optimizarea serviciilor din aeroporturi si a eficientei economice în escale
Pentru a facilita si a ameliora parcursul clientilor prin aeroporturi, Air France va intensifica utilizarea de noi tehnologii pentru a încuraja îmbarcarea autonomă si pentru a fluidiza procedurile de predare a bagajelor.
În Paris-Charles de Gaulle, Compania va deschide în curând noi facilităti si servicii în terminalul 2E, inclusiv cel mai mare lounge Business din reteaua sa. Zborurilor de dimineată le va fi alocată o plajă orară mai mare pentru un confort sporit si servicii mai bune pentru pasageri (timp de asteptare redus la punctele de control etc.).
Eficienta economică în escale va fi de asemenea ameliorată prin reducerea achizitiilor, simplificarea proceselor si cresterea productivitătii.
4 – Accelerarea transformării transportului de mărfuri
Confruntându-se cu un mediu economic dificil, transportul de mărfuri va continua si va accelera eforturile initiate cu trei ani în urmă în vederea reducerii costurilor si a ameliorării performantei economice, în special prin implementarea unei noi politici comerciale, amplificând productivitatea echipelor comerciale si reducând flota de aeronave destinate exclusiv transportului de bunuri de la 5 la 4 aeronave. Integrarea completă între Air France Cargo si KLM Cargo si Martinair va fi finalizată si vor fi urmărite noi sinergii cu bazele provinciale si internationale.
Aceste elemente vor permite transportului de mărfuri să contribuie în mod pozitiv la activitatea reprezentată de zborurile pe distante lungi.
5 – Dezvoltarea unor segmente suport pentru mentenantă si optimizarea mentenantei aeronavelor
Activitatea de mentenantă vizează să ajungă unul dintre cei doi actori globali majori ai segmentelor „Motoare si Echipamente”, prin dezvoltarea acestei activităti cu potential de crestere ridicată, ameliorarea eficientei economice si cresterea veniturilor generate de contractele cu linii aeriene terte.
Performanta segmentului de „Întretinere aeronave” va fi optimizată pentru restabilirea competitivitătii cu privire la piată: activitatea hangarelor va fi restructurată, cheltuielile si metodele de exploatare vor fi optimizate pentru a contribui mai mult la performanta globală a Companiei.
Conditii pentru succesul Transform 2015
Pentru a reusi transformarea în profunzime , Air France a întreprins renovarea organizatiei pentru a o face mai simplă, mai reactivă si orientată complet către client. De exemplu, noi resurse vor fi mobilizate pentru ca serviciile mobile si vânzările on-line să se afle în centrul relatiei comerciale, cu un obiectiv vizat de 3-3,5 miliarde Euro din vânzări online în 2015, în comparatie cu 2 miliarde în 2011.
Pentru o crestere a productivitătii cu 20% prin dialogul social, la sfârsitul lunii martie, au fost initiate negocieri cu sindicatele personalului de la sol, personalului tehnic si personalului navigant comercial. Scopul acestor negocieri constă în implementarea unor măsuri structurale permanente în cadrul contractelor colective de muncă pentru a însoti planul industrial si strategic si a limita evolutiile masei salariale.
Air France s-a angajat să abordeze aceste subiecte în mod transparent si urmăreste să semneze noile contracte la sfârsitul lunii iunie.
Pe baza acestui proiect strategic si în cadrul unor noi prevederi contractuale corporative în curs de negociere, a fost confirmat faptul că Air France se confruntă cu un exces de personal. Numărul actual de angajati în exces va fi indicat în a doua jumătate a lunii iunie, în functie de rezultatul discutiilor si deciziile privind planul Transform 2015. Discutiile privind măsurile adoptate pentru rezolvarea problemei legate de personalul în exces vor începe la data respectivă. Evitarea concedierilor continuă să fie un obiectiv.
„Air France dispune acum de un proiect industrial si strategic adaptat. Obiectivele sunt ambitioase dar fezabile. Conditiile de succes sunt clare: Air France are nevoie de o reorganizare si de o crestere a productivitătii cu 20%. Pentru a realiza acest lucru, am subliniat importanta dialogului social. Sunt încrezător în angajamentul angajatilor nostri de a ne atinge obiectivul: replasarea Air France pe calea cresterii de profit, optimizarea serviciului cu clientii si consolidarea viitorului său într-un context de concurentă internatională foarte puternică”, a declarat Presedintele si Directorul General Air France, Alexandre de Juniac..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Roman
Salut! Am incercat si noi Pietrosul acu la sfatrisul lui aprilie. Spun, l-am incercat pentru ca am ajuns pana la statia meteo, apoi am avut o tentativa de urcare, insa zapada si traseul alunecos ne-au luminat. Am ales sa fim destepti si sa amanam pe alta data decat sa ne prinda noaptea pe creasta. Oricum, traseul e ca-n "povestea" ta, atat ca de la jumatate in sus era foarte multa zapada. Zilele astea urc pozele pe Fb si "povestea" pe blog. Mersi de informatii, mi-au fost de mare ajutor!
|
Budi
Si eu sunt de acord cu Brasovul :)Da, e si orasul meu prfeerat, dar pe langa asta e cel mai curat oras din tara, parerea mea. Sincer asta m-a impresionat, pe langa arhitectura (da, imi plac si constructiile medievale si se poate sa fiu iar subiectiva :)) ) si, in plus, are aproape un "munte" in mijlocul lui.So... de acord cu Alexandra. Cum sa nu-ti placa Brasovul ?
|
Eduis
howzit going out there. You will be glad to know that its been tipping down here in sunny newauqy and we have had the fire going at home. had a few good surfs since i got back but its been pretty rubbish really. Enjoy that warm French water while you still can. Boggy
|
Bozorg
i would say the same kind of clothes tredns as everyonered lips but the rest naturaland a beret!and i think they quite like the colours black white and red
|
Miguel
Peg-leg or carrot pant is the umitlate cut for trousers. Wide at hips, narrow at the ankles they do real wonders for shorter or curvier women (like me hi-hi), creating long, slim legs. High heels are a must.Prints: the futuristic trend continues with these digital manipulated patterns. Love the check prints at Dries Van Noten.Prom mini dress: strapless, short and puffy is the definition of this umitlate flirty cocktail dress. Stella McCartney gives a futuristic note with origami pleats.Skinny jeans: thought this cut would go away? I hope not or I've wasted all the time spent with Pilates classes. Distressed denim and leather are top choices for this bad-girl look. White Black: the classical (non)chromatic duo gets new look with these boarding-school dresses. Black top white pant is one of my favorite combos and metallic accessories add the right amount of glam.Embroidery: glitz at Paris is given by bejeweled embroidery from rock chic to subtly aristocratic.Asymmetric: long/short trail-y gowns irreverent called ‘mullet dresses' made a shocking appearance on Paris runways. Except for an iconic rock wedding dress of the early 90s this cut never emerged as a fashion trend and I think neither will now, although we will see some experiments on the red carpet.
|
Manpreet
howzit going out there. You will be glad to know that its been tipping down here in sunny nwequay and we have had the fire going at home. had a few good surfs since i got back but its been pretty rubbish really. Enjoy that warm French water while you still can. Boggy
|
Sonya
Aah, yes! All these reasons are great But there are ten milioln other reasons to come here! We are waiting for you all in France.But now, I'm waiting for 10 reasons to a French girl to come in Canada PS: I'm sorry, my english needs to be improved.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|