|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 26-03-2012 |
SkyPriority - servicii prioritare de la KLM
Alte stiri la aceasta categorie
KLM Royal Dutch Airlines a lansat SkyPriority, o serie de servicii prioritare în aeroport, uşor identificabile, pentru pasagerii SkyTeam de la clasele First, Business cât şi membrii SkyTeam Elite Plus.
Cu SkyPriority, serviciile prioritare SkyTeam devin uşor de recunoscut de către pasagerii care zboară cu o companie membră SkyTeam. În următoarele luni, SkyPriority va fi lansat în peste 235 de aeroporturi unde KLM şi AIR FRANCE operează zboruri. Din 2013, SkyPriority va fi disponibil în peste 1.000 de destinaţii SkyTeam.
“Cu SkyPriority, putem oferi clienţilor noştri cei mai fideli o experienţă de călătorie îmbunătăţită”, a declarat Erik Varwijk, Managing Director KLM. “Călătoria include tot circuitul de la check-in şi până la livrarea bagajelor la destinaţie, iar prin acest serviciu facem ca ea să devină mai rapidă şi mai uşoară. Putem, astfel,să le oferim clienţilor noştri SkyTeam un produs şi mai bun, mai uniform.”
Călătorii pot identifica semnul SkyPriority pe taloanele de îmbarcare şi să ştie imediat că pot beneficia de acest serviciu special. De la ghişeul de check-in până la îmbarcare, pasagerii pot urmări semnul SkyPriority, astfel încât să se poată înregistra, preda bagajele şi îmbarca mai repede şi mai uşor.
Mai mult de atât, SkyPriority ajută personalul din aeroport în identificarea şi asistarea pasagerilor.
SkyTeam este prima alianţă care oferă astfel de servicii uniforme, peste tot în lume şi în care toate companiile membre sunt implicate. Toate companiile ce fac parte din SkyTeam au luat măsuri pentru implementarea acestui produs, cu un calendar bine stabilit şi date de lansare.
Dintre primele aeroporturi care introduc SkyPriority amintim Paris Charles de Gaulle (azi), Atlanta, Guangzhou, Nairobi, Shanghai şi Taipei..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Rosemary
Il faut pour TAP analyser qullee est la meilleure alliance pour ses propres inte9reats; une alliance qui lui permettra de se de9velopper ou au minimun de maintenir son hub de Lisbonne au niveau actuel. De fait, rester dans Star Alliance est la meilleur des solutions car son de9veloppement actuel a e9te9 cone7u dans le cadre de sa participation e0 Star Alliance. catre rachete9 par IAG, le hub de Lisbonne serait en concurrence direct avec Madrid (Ibe9ria) pour l acce8s e0 l Ame9rique du Sud; rappelons que Ibe9ria est tre8s pre9sente au Bre9sil et y accroit sa pre9sence! catre rachete9 par Air France-KLM permettrait e0 TAP de bien se maintenir sur l Ame9rique du Sud et il y aurait une association de son hub de Lisbonne avec celui notamment de Air France (Roissy), KLM (Amsterdam) et Alitalia (Rome)! Par conse9quent, TAP a plus inte9reat d eatre rachete9 en premier par Lufthansa, en second Air France-KlM et en dernier IAG (Iberia & British Airways)! Toutefois, TAP devrait aussi regarder avec inte9reat les propositions d Avianca et de la TAM. En effet, avec Avianca, il n y a pas concurrence direct sur l Ame9rique du Sud; le hub Avianca de Bogota serait une ouverture vers l Ame9rique centrale, l Equateur et le Pe9rou. Toutefois, il ne faudrait pas qu Avianca fasse parti de Oneworld. Quant e0 l offre TAM, elle maintiendrait TAP sans difficulte9 dans Star Alliance; de plus la TAM dessert peut le Portugal avec ses propres avions et elle y est de9je0 en partage de code avec TAP. On pourrait donc dire qu un rachat par la TAM peut-eatre tre8s inte9ressant encore faut-t-il que la prochaine union de la TAM avec la LAN ne renvoie pas la futur LANTAM dans Oneworld et que la TAP garde une liberte9 de de9veloppement comme KLM l a avec Air France!
|
Mothukuri
Shannon is in deep deep trouble. Watch as O'Leary srtats to turn the screw over the coming months and years. With each turn he will extract another concession. In the end there will be nothing left except an empty blue shell. The people of the mid west have been duped by his BS over the last few months.After Ryanair establish effective ownership of Shannon, you will see carrier after carrier abandon Shannon. It is already starting to happen. The big winner will be Dublin airport. Who owns Shannon airport? you may ask it just happens to be the DAA.This really is a shame. The Shannon estuary is where transatlantic aviation started from way back in the 1930 s.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|