|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 22-05-2012 |
Upgrade your Hotel TV - aplicatie de Augmented reality
Alte stiri la aceasta categorie
TP Vision a lansat ”Upgrade your Hotel TV”, o aplicaţie de „Augmented reality”pentru smartphone-urile Android şi Apple şi pentru tablete. Fiind incredibil de uşor de folosit, această aplicaţie le permite hotelierilor să expună virtual o suprapunere de imagini 3D cu televizoarele Philips în camerele lor de hotel.
Respectiva suprapunere de imagini va fi apoi afişată pe ecranul smartphone-ului sau tabletei, demonstrând cum poate fi încadrat un nou televizor Philips în designul camerei. Aplicaţia oferă, de asemenea, acces direct la detaliile tehnice ale televizorului, alături de alte specificaţii şi clipuri video în care sunt explicate pe larg beneficiile caracteristicilor televizoarelor.
„Astăzi, televizoarele nu mai sunt doar o parte a echipamentului tehnic propriu unei camere de hotel, ci o piesă de mobilier ce trebuie armonizată cu restul design-ului interior. Aplicaţia noastră îi ajută pe hotelieri să se decidă mult mai uşor ce model de televizor şi ce mărime a ecranului sunt cele mai potrivite pentru tipul de camere pe care le au. Această unealtă virtuală le este cu atât mai folositoare proprietarilor de hoteluri mici, care încă au camerele dotate cu televizoare CRT. Acum se pot bucura de o aplicaţie care le arată, din punct de vedere grafic, cât spaţiu pot economisi alegând un televizor cu ecran plat”, spune Wouter Staal, Senior Global Marketing Manager la TP Vision Hospitality TV.
Pentru a vedea cât de potrivit este televizorul în decorul camerei, hotelierul nu trebuie decât să printeze un marker şi să-l plaseze în camera de hotel. Aplicaţia îi permite şi să-şi împărtăşească experienţa cu ceilalţi, pentru că pot memora, trimite prin mail sau share-ui funcţionalităţile televizorului ales. Cu un singur clic are acces şi la informaţii adiţionale, detalii tehnice, beneficii ale produsului şi un link direct către reprezentanţele locale de unde îşi poate achiziţiona televizorul dorit. Aplicaţia este gratuită şi poate fi downloadată de pe Play Store (Google) şi App Store (Apple).
În plus, Philips Hositality TV a iniţiat şi o campanie pe Facebook ca să însoţească lansarea acestei aplicaţii. Aplicaţia le permite proprietarilor de hoteluri să posteze o fotografie cu televizorul lor preferat aici: http://www.facebook.com/PhilipsHotelTV/app_265402413545560, pe pagina de Facebook Philips Hotel TV www.facebook.com/philipshoteltv. În fiecare lună, hotelul care primeşte cele mai multe like-uri va fi premiat cu un televizor 55’’ Full HD Smart LED TV. Toţi participanţii din top 10 vor primi câte un cadou.
TP Vision este un jucător cheie pe segmentul divertismentului video digital. TP Vision proiectează, produce şi comercializează modelele de televizoare Philips în Europa, Rusia, Orientul Mijlociu, Brazilia, Argentina, Uruguay, Paraguay şi anumite ţări selectate din regiunea Asia-Pacific.
Având sediul central în Amsterdam, Olanda, TP Vision este reprezentatul exclusiv pentru televizoare Philips în ţările şi regiunile menţionate mai sus.
Compania este deţinută în proporţie de 70% de TPV şi de 30% de Royal Philips Electronics, cu sediul central în Olanda. TP Vision are aproximativ 3.300 de angajaţi în întreaga lume..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Aditya
(Electronics) I actually boghut this tv from Target because it was on sale for 250. I wanted a tv that looked good with xbox and with functionality. This Tv has 3 HDMI ports where most high end Tvs have 2, and it doenst have that side view issue where the screen blurs and fades, color stays CRISP. The picture is amazing, i looked at all the Tvs i could and this was a close second compared to the equal specifications from Samsung which was almost $100 more. Im glad i bough this, the extra HDMI port was totally what sold me on this Tv. I would recommend this to anyone who wants to save some money and get one of the best Tvs on the market.
|
Nomfundo
This is getting a bit more sujbicteve, but I much prefer the Zune Marketplace. The interface is colorful, has more flair, and some cool features like Mixview' that let you quickly see related albums, songs, or other users related to what you're listening to. Clicking on one of those will center on that item, and another set of neighbors will come into view, allowing you to navigate around exploring by similar artists, songs, or users. Speaking of users, the Zune Social is also great fun, letting you find others with shared tastes and becoming friends with them. You then can listen to a playlist created based on an amalgamation of what all your friends are listening to, which is also enjoyable. Those concerned with privacy will be relieved to know you can prevent the public from seeing your personal listening habits if you so choose.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|