|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 28-05-2012 |
Wu Xing - noutati in meniu plus produse branduite pentru clientii fideli
Alte stiri la aceasta categorie
Incepând cu luna mai 2012, brand-ul de mâncare chinezească la domiciliu Wu Xing introduce produse noi în portofoliul său şi oferă o nouă abordare a bucătăriei culinare chinezeşti. Toate preparatele vor fi grupate în categorii distincte din acest moment: SMART WOK, WU XING WOK si PANDA WOK.
Dacă Wu Xing Wok este categoria ce reuneşte preparatele existente în acest moment, celelate două categorii, SMART WOK şi PANDA WOK sunt noutăţile companiei.
SMART WOK este momentan compus din opt preparate: orez cu alune, orez Yang Zu, orez Wu Xing, brocolli în sos de usturoi, fasole verde, vită cu ceapă, spaghete cu ouă şi roşii, spaghete cu pui şi ceapă verde şi pui cu aromă de peşte, toate la un preţ imbatabil şi la gramaj de 200 grame.
Cu ocazia lansării, clienţii Wu Xing care achiziţionează preparate din categoria SMART WOK pot fi câştigătorii unui smartphone Samsung Galaxy Ace. SMART WOK este alegerea firească pentru consumatorii care doresc să aloce un buget mai mic de 20 de lei pentru o masă şi în acelaşi timp să îşi controleze dieta prin cantitatea porţiilor şi echilibrul nutriţional al mâncării chinezeşti.
Începând cu 1 Iunie, Wu Xing va lansa o nouă categorie de mâncare dedicată copiilor, PANDA WOK. Aceasta este compusă din trei meniuri şi opt preparate. Preparatele PANDA WOK sunt create special pentru copii ţinând cont de nevoile nutriţionale ale acestora.
Şi de aceasta dată, Wu Xing vine pe piaţa bucureşteană cu un concept nou pentru restaurantele de profil, mâncare chinezească pentru copii, o inovaţie care vine în întâmpinarea dorinţelor clienţilor pentru un meniu diversificat şi cât mai personalizat.
Copii vor primi cadou un ursulet Panda din pluş dacă vor colecţiona toate cele 5 elemente primordiale şi aranja în locurile special desenate din cartea de colectie Panda Wok.
Începând cu luna iunie, magazinul de brand va fi funcţional, astfel clienţii pot achiziţiona articole personalizate: tricouri, bandane, şorţuri de bucătărie, beţişoare, căni cafea şi ceai sau boluri. De asemenea, sistemul de plăţi online va fi implementat în vederea simplificării modalităţii de plată a clienţilor. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|