Neogen si Fanta au anuntat ca vor desfasura online, pentru marca Fanta Pink Grapefruit, o promovare interactiva cu totul inedita - petrecere online, in contextul zonei Noi2.ro. Conform www.fanta.ro, odata cu lansarea Fanta Pink Grapefruit, site-ul Fanta va fi pe 22 februarie 2007, laora 20.00, "gazda utilizatorilor dornici de distractie".
"Ce se poate face la o petrecere online? Cam aceleasi lucru ca la un party normal: bei lichide (in cazul de fata Fanta Pink Grapefruit), asculti super muzica, intri in vorba cu altii, poti sa agati, sa discuti filozofie sau pur si simplu sa te energizezi, castigi premii (daca prestezi corespunzator), poti sa si dansezi. MC Hambar 18 va face oficiile", se arata in sursa citata.
Mediul online pare sa fie in anul 2007 marcat de executiile speciale, dincolo de publicitatea clasica. In prezent, ca si Fanta, Volvo a ales mediul online pentru a promova o atitudine speciala legata de modelul C30, prin website-ul www.loveit-hateit.ro.
De asemenea, publicitatea in general in 2007 pare sa fie marcata de inovatie, de nevoie de a depasi limitele obisnuite pentru a atrage atentia potentialilor clienti - exemple pot fi ING Bank (campania generala plus designul exterior al agentiilor ING Office) si Bergenbier (reclama outdoor speciala).
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.