transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2025 4.3756 lei 4.9773 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-07-2011

Pepsi a semnat un parteneriat de imagine cu Inna

Pepsi a semnat un parteneriat de imagine cu Inna PepsiCo România a anuntat încheierea unui parteneriat de imagine cu cea mai cunoscută artistă din România, Inna. Cântăreaţa s-a asociat de-a lungul timpului doar cu cele mai mari branduri la nivel internaţional, iar Pepsi este cel pe care îl va reprezenta şi la nivel de imagine.

Cea mai cunoscută vedetă din România, desemnată cea mai bună cântăreaţă la Premiile muzicale Balcanice 2011 şi cea mai sexy femeie din lume în 2010 în cadrul topului realizat de revista FHM, devine prin acest parteneriat promotoarea proiectelor Pepsi în România în anul 2011.

„Atât creativitatea şi talentul artistului Inna, cât şi ambiţia sa sunt caracteristici ce reflectă valorile Pepsi şi provocarea pe care noi am lansat-o lumii întregi - REFRESH YOUR WORLD. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii româneşti şi care a dovedit tinerei generaţii că, dacă ai talent, trebuie doar să îndrăzneşti să schimbi lumea ce te înconjoară”, spune Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.

„Sunt foarte fericită că am primit acest rol, este o adevărată provocare şi aştept cu drag să văd ce îmi rezervă această experienţă. Refresh your world este cu adevărat un principiu pe care ar trebui să îl urmăm cu toţii, atunci când ne dorim să schimbăm în bine lucrurile din preajma noastră”, declară Inna.

Parteneriatul debutează în luna iulie, cu o campanie promoţională pe care consumatorii o pot găsi în magazine începând cu 7 iulie 2011.

Pe viitor, asocierea celor două branduri va continua şi prin intermediul altor proiecte adresate generaţiei tinere din România.


Inna, adevărat fenomen ce a schimbat ritmurile pieţei muzicale internaţionale, a cucerit deja cluburile de pe toate cele 7 continente, câştigând simpatia fanilor din Europa până în Orientul Mijlociu şi Atlantic.

Către sfârşitul anului 2007, cântăreaţa s-a întâlnit cu cei trei producători de la Play&Win, fapt ce a avut ca rezultat lansarea primului său single, “Hot”. În doar câteva luni, Inna a obţinut un succes fără precedent. “Hot” a cucerit cele mai înalte poziţii din topurile din toată lumea, la scurt timp după lansare. Astfel, povestea a continuat – toate single-urile lansate, “Love”, “Deja-Vu”, “Amazing”, “Sun is Up” au devenit hituri iar Inna a fost răsplătită cu cele mai prestigioase premii internaţionale. Cel mai recent single, ‘Club Rocker’, a fost lansat avându-l ca invitat pe unul dintre cei mai cunoscuţi artişti americani ai momentului, FloRida. Hitul este un preambul la albumul ce se va lansa în această vară, ‘I am the Club Rocker’. Ingenuă şi sexy, cu o voce puternică şi ritmuri pozitive, Inna este o poveste de succes captivantă, mereu pregatită să surprindă.

PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile noastre principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate in industria alimentară mondială..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Bobs
Wow, your post makes mine look flebee. More power to you!
Trevion
One or two to rmemeebr, that is.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar