transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-02-2024 4.5785 lei 4.9686 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-03-2013

Akcees - 1 an din pasiune pentru antreprenoriat

Akcees - 1 an din pasiune pentru antreprenoriat

5 proiecte si peste 35 de zile de eveniment. Peste 50 de parteneri. 664 de participanti selectati din 1828 de aplicatii. 818 aparitii în presa din România. O comunitate de peste 3500 de membri, tineri pasionati de antreprenoriat care îsi doresc să pornească la drum pe cont propriu. Rezultatele vorbesc de la sine la finalul primului an de activitate al Akcees, organizatie care îsi propune să devină cel mai puternic catalizator al aspiratiilor antreprenoriale ale tinerilor.

Vineri, 22 februarie, Hotel Intercontinental a găzduit evenimentul aniversar al Akcees, seară de gală care a adus împreună peste 200 de invitati: antreprenori si investitori de succes, reprezentanti ai unora dintre cele mai importante companii din România, jurnalisti, tineri antreprenori si alumni Akcees. Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Ambasadei Marii Britanii în România si s-a bucurat de prezenta Altetei Sale Regale Principele Nicolae al României.

Gazdele evenimentului au fost serban Mogos si Irina Scarlat, Co-Fondatori Akcees, care au întâmpinat invitatii si au moderat întregul eveniment. Seara a debutat cu un mesaj din partea Adelei Jansen, Director Executiv Resurse Umane BRD Groupe Societe Generale, care a vorbit despre importanta pasiunii pentru transformarea viselor în realitate.

A continuat Andrei Pitis, Presedinte ANIS (Asociatia Patronală a Industriei de Software si Servicii), antreprenor si investitor român, care le-a expus tinerilor prezenti motivele pentru care nu trebuie să devii antreprenor.

Evenimentul a continuat cu prezentarea rezultatelor înregistrate de Akcees în primul an de activitate. Proiectele dezvoltate în 2012 au oferit tinerilor toate resursele si competentele de care au nevoie pentru a porni la drum pe cont propriu: o retea relevantă de contacte (Idea Exchange), competente si abilităti care nu se dezvoltă pe băncile scolii (Weekend Seminar), experientă profesională de cea mai bună calitate (Career Leader), deschidere internatională (Entrepreneurship Trainee) si, nu în ultimul rând, inspiratia si cunostintele necesare pentru a-si materializa ideile si a face primul pas pentru afacerea pe care si-o doresc (scoala de antreprenoriat Start Me Up).

Povestile de succes ale tinerilor antreprenori si alumni Akcees stau drept mărturie pentru calitatea proiectelor dezvoltate si impactul pe care acestea îl au asupra participantilor. Invitatii la evenimentul aniversar al Akcees au avut ocazia să cunoască parcursul profesional a trei tineri de succes: Ana Maria Constantinescu (alumni si Community Manager Akcees care pune în prezent bazele propriei afaceri), Denis Todirică (fondator Glazeon si câstigător al Startup Chile) si Vlad Tudose (absolvent al scolii de antreprenoriat Start Me Up si fondator Puzzled.by, start-up care a primit recent o finantare de $50 000).

Echipa Akcees va continua si în 2013 să contribuie la dezvoltarea de noi generatii de tineri antreprenori. Datorită feedback-ului excelent primit, toate proiectele vor continua cu noi editii. În plus, alte initiative vor prinde contur. Evenimentul aniversar a marcat si lansarea primei astfel de initiative: revista Akcees, o revistă cu si despre tineri antreprenori care va prezenta povestile tinerilor care au avut curajul de a porni la drum si au reusit, interviuri cu antreprenori, investitori si acceleratoare, evenimente relevante pentru comunitate, dar si resurse utile pentru afacerile la început de drum.

În plus, organizatia îsi va extinde activitatea pentru a include si alte categorii de public tintă. Dacă până acum proiectele Akcees se adresau tinerilor cu vârste cuprinse între 18 si 25 de ani, anul 2013 aduce lansarea a două noi game de proiecte: Akcees Youth, proiecte destinate tinerilor cu vârste cuprinse între 15 si 18 ani, si Akcees Professional, pentru profesionistii care au pornit deja propriile afaceri.

Evenimentul aniversar a oferit cadrul propice pentru a prezenta audientei întreaga echipă Akcees, cei 13 voluntari din spatele proiectelor care prin profesionalismul, dedicarea si entuziasmul lor debordant fac lucrurile să se întâmple. Seara s-a încheiat cu lacrimi si ropote de aplauze, celebrând astfel 1 an în care Akcees a înregistrat rezultate spectaculoae si a transformat imposibilul în realitate, din pasiune pentru antreprenoriat.

Evenimentul aniversar al Akcees a fost organizat cu sprijinul Ambasadei Marii Britanii în România, BRD Groupe Societe Generale, Okapi Studio, Domeniile Sâmburesti, Aqua Carpatica, Macarons Madame Lucie, De Silva, Ritter Sport, Corny Big, Casa de modă IzaVanDee, Gett’s Salon, Make-up Artist Cristian Bucă, Accesorii Alese si Neuhaus Chocolatier.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Rcl
spune:Primul an a trecut cat se poate de pulcat, cel putin pentru mine. Consider ca Asociatia si-a indeplinit mereu scopurile si obictivele propuse si la timp! Timpul este un lucru foarte important! Si acest lucru s-a reflectat foarte bine asupra acestui eveniment: 1 an de 360 DEGREE. S-a lucrat contra timp, zi si noapte, ca evenimentul sa fie unul cat se poate de reusit.Clar, au fost mici scapari, ne-am confruntat cu atitudini care mai mult sau mai putin au fost in concordanta cu cele dorite, dar am avut de invatat foarte multe! Daca totul era perfect nu ni se atragea atentia (la figurat) de micile scapari si nu am fi avut ce invatat. Data viitoare o a fie mult mai bine, sunt sigur!Felicitari pentru eveniment, la multi ani Asociatiei si la cat mai multe proiecte!!!
Shirl
You get a lot of respect from me for writing these helpful airtcles.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar